  • Data: 2012-06-22 23:31:49
    Temat: Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Cze, 09:55, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > neo nabazgrał(a):

    > Ja fachowcem nie jestem ale mam lata doświadczenia ze sprzętem i wiem co
    > warto a co nie bo widzę co się sprzedaje, ile się sprzedaje i ile/kiedy
    > potem wraca to do serwisu.

    Popatrzmy na to obiektwnie, ok? Prawdziwi fachowcy to są Ci, którzy to
    zaprojektowali i wyprodukowali, tak? My jesteśmy użytkownikami.

    Ja jestem dyletantem użytkownikiem, a Ty jesteś fachowym specjalistą
    użytkownikiem.

    Wszystko jest względne. Ja przy Tobie wymiękam, Ty przy nich... no nie
    wiem :)

    W każdym razie, jak dobrze popatrzeć to oni też mają nad sobą jakichś
    tam teoretyków, którzy najpierw rozwalili to fizycznie i
    matematycznie, tak? Feynman na przykład, myślisz że chciałoby mu się
    projektować pecety i je konstruować? Jasne, że nie. Wyszkoleni przez
    takich jak on inżynierowie to robią może nawet nie do końca rozumiejąc
    co im tłumaczy.

    No nie wiem, tak se gadam.