  • Data: 2012-06-22 16:47:53
    Temat: Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-06-2012 o 09:24 Chris napisał na pl.comp.pecet:

    > WiesłaW nabazgrał(a):

    > KAżdy przujdzie kto ma gwarancję, nawet nie wiesz co ludzie potrafią
    > reklamwać :)

    My się chyba nie rozumiemy. Ogromna większość zasilaczy posiada gwarancję
    trzy lata i mniej. Te, które wymieniłem mają 5 lat. Jak mam 5 lat gwarancji
    i uszkodzi mi się taki zasilacz po dwu-trzy latach powiedzmy, to przyjdę
    reklamować. Jak mi się uszkodzi po upływie 3 lat zasilacz z gwarancją 2-3
    letnią to po co mam przyjść? Pożalić się?
    Jakoś te Twoje statystyki nie trzymają się kupy :)

    > Wadą ich jest kiepska trwałość, niestety ale bardzo dużo sztuk pada po
    > 2-3 latach używania.

    No i? Wymieniam na nowy i dalej mam pięć lat.
    Prośbę mam. Napisz precyzyjniej o jakie modele Tobie chodzi, bo próbowałem
    napisać, że Be Quiet NIE jest producentem zasilaczy!
    Inaczej Twoje stwierdzenie może tylko niepotrzebnie wprowadzać ludzi w
    błąd.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail