  • Data: 2012-01-17 19:01:38
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Ludzie generalnie od dawna zwalniają (systematycznie) i tak naprawdę
    >mamy niewielką grupę "przeciętnych inaczej", która jeździ sporo
    >szybciej od ograniczeń. Reszta jeździ względnie zgodnie
    >z ograniczeniami. Tyle, że to trzeba jednak trochę pojeździć, a nie
    >opowiadać, że się to czyni.

    Zalezy gdzie. na A4 owszem - rzeczywiste 140 i jestes jednym z
    szybszych, z rzadka tylko zjezdzajac na lewy pas.
    Ale pokaz mi na Legnickiej we Wrocku (3 pasy w jedna strone) tych
    ktorzy poza szczytem jada przepisowe 50 :-)

    Albo taka niedawna wycieczka do stolicy dk8 - kawalek za wrockiem
    zwykla droga, ale jak sie zrobil kawalek prostej to w 4 czy 5 pojazdow
    wyprzedzilismy jednego kapelusza i pojechalismy dalej ponad 100 na
    liczniku, rowno przyspieszajac na znaku "70" przed "niebezpiecznym"
    zakretem. I nikt z tej przypadkowej piatki nie zwolnil :-)

    >Na jednojezdniówkach
    >też ludzie jadą w granicach ograniczeń (w zależności od trasy
    >trochę szybciej, ale niewiele)

    Duzo szybciej sie po prostu nie da, lub jest niewielki sens - za duzy
    ruch, zakrety jednak.
    Tzn o dolnym slasku pisze - tu nam niemcy nawet autostrade pokrecili
    nie wiadomo po co :-)

    Osobiscie dochodze na takich drogach gdzies do 120-140 na liczniku,
    rzeczywista o te 10 mniej. Niestety - wkrotce sie okazuje ze trzeba
    zwolnic do 70.

    J.