  • 31. Data: 2010-11-21 20:28:27
    Temat: Re: Blisko, coraz bliżej ;-)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Jak masz Vectrę, to spytaj Dyndę :D

    Kto zacz?

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-11-21 21:53:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia 21 Nov 2010 19:28:27 GMT, to napisał(a):

    > Kto zacz?

    Sympatia 'usenetowa' Adama.
    Ot, takie tam stare, platoniczne uczucie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 33. Data: 2010-11-21 22:57:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-21 13:36, Karol Y pisze:

    > To weźcie mały wężyk, butelkę trzymajcie wyżej i niech działa
    > grawitacja. Tak jak z odsysaniem wody z akwarium ;-)

    I wozić cały ten sprzęt do kroplówki w samochodzie? ;)

  • 34. Data: 2010-11-21 23:16:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 21:53:14 +0100, Seba napisał(a):

    > Sympatia 'usenetowa' Adama.
    > Ot, takie tam stare, platoniczne uczucie.

    A swoją drogą - najbliższy weekend, Kęszyca. Są chętni?

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2010-11-22 08:07:20
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 23:16:14 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A swoją drogą - najbliższy weekend, Kęszyca. Są chętni?

    Ja nie mogę - żonka załatwiła nam wyjście na imprezę andrzjkową.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 36. Data: 2010-11-22 08:37:12
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Słyszałem że na przeglądach stosują też higrometr - płyn do spryskiwacza
    > musi mieć odpowiednią wilgotność o czym zwykle zapominają domorośli
    > mechanicy.

    Taa... Słyszałem, że wilgotność takiego płynu nie może być mniejsza niż 60%.

    ;)

  • 37. Data: 2010-11-22 09:33:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Słyszałem że na przeglądach stosują też higrometr - płyn do spryskiwacza
    > musi mieć odpowiednią wilgotność o czym zwykle zapominają domorośli
    > mechanicy.

    O to, to.

    > We Fiacie w DC. Z tym że promocja obejmuje tylko mniejsze modele jak SC
    > i Panda. Większych limuzyn typu Albea ta promocja nie obejmuje, tak więc
    > raczej nie przepłaciłeś.

    Też tak myślę. Na forum Toyoty Prius polecali tą ofertę jako najtańszą.

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-11-22 09:33:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > A swoją drogą - najbliższy weekend, Kęszyca. Są chętni?

    A co się tam będzie kęszyć?

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2010-11-22 11:20:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > We Fiacie w DC. Z tym że promocja obejmuje tylko mniejsze modele jak SC i
    > Panda. Większych limuzyn typu Albea ta promocja nie obejmuje, tak więc
    > raczej nie przepłaciłeś.

    Alba a nie Albea. To specjalna wersja dla zakonników i ministrantów.

  • 40. Data: 2010-11-22 19:46:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 08:07:20 +0100, Seba napisał(a):

    > Ja nie mogę - żonka załatwiła nam wyjście na imprezę andrzjkową.

    KOlejny termin - 8,9,10,11 grudnia.

    --