  • 21. Data: 2010-11-21 16:40:34
    Temat: Re: Blisko, coraz bliżej ;-)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-21 16:24, to pisze:

    > 200 zł w jesiennej promocji.
    > Absolutnie nie, jeśli wymienisz go sam to stracisz homologację na
    > zbiornik.

    No widzisz, dobrze że mi powiedziałeś bo Pszemol sugerował że nic się
    nie stanie. Dzięki!!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 22. Data: 2010-11-21 16:57:41
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Płynu niskiej jakości! Dobry płyn zaczyna się od 15pln za litr.

    Eee, nie wiem gdzie Ty taką tanią wódę kupujesz ;-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2010-11-21 17:48:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No widzisz, dobrze że mi powiedziałeś bo Pszemol sugerował że nic się
    > nie stanie. Dzięki!!

    Nie słuchaj go, on zawsze proponuje metody druciarskie. Naprawy najlepiej
    przeprowadzać zgodnie z technologią producenta. A że to kosztuje? Na
    bezpieczeństwie swoim i najbliższych nie warto oszczędzać!

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-11-21 17:58:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-21 17:48, to pisze:
    > Nie słuchaj go, on zawsze proponuje metody druciarskie. Naprawy najlepiej
    > przeprowadzać zgodnie z technologią producenta. A że to kosztuje? Na
    > bezpieczeństwie swoim i najbliższych nie warto oszczędzać!

    Otóż to. Szwagier kiedyś wspominał, że jego wujek zatruł się alkoholem
    metylowym który dodano do zimowego płynu spryskiwacza! Skonczyło się na
    płukaniu żołądka i OIOMie. Dlatego wolę kupić oryginalny płyn z
    certyfikatem TUV.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 25. Data: 2010-11-21 18:05:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

> [...]
    > metylowym który dodano do zimowego płynu spryskiwacza! Skonczyło się na
    > płukaniu żołądka i OIOMie. Dlatego wolę kupić oryginalny płyn z

    Pełna zgoda. Według szwedzkich naukowców spożycie płynu do spryskiwaczy z
    certyfikatem TUV zmniejsza ryzyko ciężkiego zatrucia o 37,5%, a ryzyko
    śmierci aż o 80%!

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-11-21 18:08:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No ale jak włączam spryskiwacze to za każdym razem pryska, mam czekać do
    > wiosny aż przestanie? A jak nie przestanie to będę całą zimę jeździł z
    > letnim płynem??

    W ASO na pewno mają specjalne mierniki, pozwalające zbadać poziom płynu
    do spryskiwacza.

    > Jednak wole skorzystać z promocji "Bezpieczna zima" w ASO - za 99pln
    > robią płukanie układu spryskiwacza i uzupełniają płyn na oryginalny
    > zimowy.

    W którym ASO jest ta promocja? Ja za wymianę w ramach "jesiennej
    promocji" zapłaciłem aż 200 zł i w cenie nie było płukania. :/

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-11-21 18:08:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-21 18:05, to pisze:

    > Pełna zgoda. Według szwedzkich naukowców spożycie płynu do spryskiwaczy z
    > certyfikatem TUV zmniejsza ryzyko ciężkiego zatrucia o 37,5%, a ryzyko
    > śmierci aż o 80%!

    Dlatego należy dokładnie wypłukać zbiornik, szczególnie po płynach
    niewiadomego pochodzenia. Ale o tym Pszemol już zapomniał...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 28. Data: 2010-11-21 18:11:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Dlatego należy dokładnie wypłukać zbiornik, szczególnie po płynach
    > niewiadomego pochodzenia. Ale o tym Pszemol już zapomniał...

    Tak to jest z tymi usenetowymi specjalistami. Wiedzą, ze biją, ale nie
    wiedzą w którym kościele. :/

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-11-21 18:14:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-21 18:08, to pisze:

    > W ASO na pewno mają specjalne mierniki, pozwalające zbadać poziom płynu
    > do spryskiwacza.

    Słyszałem że na przeglądach stosują też higrometr - płyn do spryskiwacza
    musi mieć odpowiednią wilgotność o czym zwykle zapominają domorośli
    mechanicy.

    > W którym ASO jest ta promocja? Ja za wymianę w ramach "jesiennej
    > promocji" zapłaciłem aż 200 zł i w cenie nie było płukania. :/

    We Fiacie w DC. Z tym że promocja obejmuje tylko mniejsze modele jak SC
    i Panda. Większych limuzyn typu Albea ta promocja nie obejmuje, tak więc
    raczej nie przepłaciłeś.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 30. Data: 2010-11-21 19:31:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 11:13:58 +0100, DoQ napisał(a):

    > Ile kosztuje w ASO wymiana płynu do spryskiwaczy i czy mogę zrobić to
    > samemu????

    Jak masz Vectrę, to spytaj Dyndę :D

    --