  • 21. Data: 2010-11-05 20:54:44
    Temat: Re: Bliskie spotkanie z puszką, sąd - ktoś przerabiał?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-05 21:46, AZ pisze:

    > On sam nie wiedział czego chciał. Policjantom podał conajmniej 3
    > wersje. Pierwsza że zapierdalałem i go nie zauważyłem i wjechałem w
    > niego, druga że ja sie sam wywróciłem i to napewno na prawą stronę
    > (zeszlifowana lewa) a trzecia najlepsza, że on patrzył w lusterka,
    > miał wrzucony kierunkowskaz a ja się pojawiłem znikąd.

    No przecie prawdziwy facet się do błędu nie przyzna..

    > Texi na dupie ale jeszcze dokładnie ich nie oglądałem bo schną do
    > teraz po wczorajszych 3h oczekiwania w deszczu na panów niebieskich.
    Aha,mnie wyciulali z ciuchami,nie poszło z OC ale podpięli na majątkowe
    i już ponad rok czekam,muszę pojechać awanturę zrobić.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2010-11-06 11:21:31
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jeszua" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    secundo: jesli straty nie sa duze, a wynik sprawy sadowej raczej
    oczywisty - poza tym nawet jesli nie, to i tak przeciez bedziesz
    naprawial - robisz wszystko zgodnie z regulami sztuki, zbierasz
    rachunki i po zakonczeniu postepowania i przyznaniu odszkodowania
    zglaszasz sie z nimi do ubezpieczalni (o ile wczesniej nie dostales
    kasy)

    Ja bym jeszcze wynaja podobny motopcykl od kolegi i poinformowal o tym
    ubezpieczalnie.
    Za koszty wynajmu tez powinni zwrocic.

    Nemo

  • 23. Data: 2010-11-06 11:26:43
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 310 roku bieżącego, cpt. Nemo zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > kasy)
    >

    > Ja bym jeszcze wynaja podobny motopcykl od kolegi i poinformowal o

    To jest niezły pomysł.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 24. Data: 2010-11-06 18:18:35
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 6 Lis, 12:26, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Dnia 310 roku bieżącego, cpt. Nemo zeznał(a) jak następuje:
    >
    > To jest niezły pomysł.

    owszem, pod warunkiem ze jest w stanie udowodnic, ze pojazd (motocykl)
    jest mu niezbedny - na dojazd do pracy, do dzialalnosci gospodarczej,
    ze wzgledu na zyciowa koniecznosc np. brak innej mozliwosci
    przemieszczania sie, itp. nie takie to proste, jak sie wydaje
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 25. Data: 2010-11-06 23:04:02
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-11-05 12:49, gildor pisze:

    > tertio, jeśli ma AC może naprawić z AC, a po sprawie TU zrobi regres z
    > OC sprawcy. bedzie bezgotówkowo wtedy.

    Niby tak, ale z informacji otrzymanych ostatnio, ubezpieczyciele obecnie
    maja traktowac regres jako ostatecznosc (nie wiem, czy to jakas odgorna
    dyrektywa, czy ustalenie, czy wewnetrzne zalecenia w allianzu - o nim
    akurat wiem ;) ), czyli pozwalaja dopiero po wyczerpaniu mozliwosci
    likwidacji z OC sprawcy.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 26. Data: 2010-11-06 23:10:18
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-11-04 23:08, AZ pisze:
    > No i padło na mnie. Dziś na Grota w Wawie zdjął mnie puszkarz z
    > Białejmęki gwałtownie zmieniając pas (tak jak to mają w zwyczaju,
    > jechać do końca prawym i na samym końcu wbijać się na lewy), strat za
    > wiele nie ma - lusterko, kierunkowskaz, porysowane owiewki i jakieś
    > tam szczegóły...

    > Przerabiał ktoś temat w Wawie? Ile trzeba czekać? Ile to może trwać?

    Dobrze, ze na tym sie skonczyly szkody :) Ciesze sie, ze Tobie nic.

    Trzymaj sie chlopie i powodzenia w boksowaniu ze sprawca. Ja mialem tyle
    szczescia, ze pan napisal i chyba sie nie wypieral, bo po 3 tygodniach
    kaska za kask i buty byla na moim koncie, a po kolejnym chlopaki z
    boostera mieli potwierdzony kosztorys ;)

    Wlasnie dzis sobie swiezutki garnuszek C3 przywiozlem do domku ;)

  • 27. Data: 2010-11-07 08:21:56
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > maja traktowac regres jako ostatecznosc (nie wiem, czy to jakas odgorna

    bzdura. Regres zawsze prubują o on oznacza że po zapłaceniu z AC ONI chco
    odzyskać piniondze dla siebie,

    jk

  • 28. Data: 2010-11-07 08:44:27
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "DŻejKej" pisze w piwnicy, bo to takie głymbokie:

    > bzdura. Regres zawsze prubują o on oznacza że po zapłaceniu z AC ONI chco
    > odzyskać piniondze dla siebie,

    Bo to som hóje Panie! Te piądze co to prubujom z regresó dosia zajebać, to
    oni po zapłaceniu AC.... zresztą nieważne. Co to nie moge se też pobełkotać
    z rana? ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 29. Data: 2010-11-07 08:46:01
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    > oni po zapłaceniu AC.... zresztą nieważne. Co to nie moge se też
    > pobełkotać

    to nie rysztok pajacu....

    jk

  • 30. Data: 2010-11-07 09:05:40
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "DŻejKej" w końcu może sięgnie po słownik:

    > to nie rysztok pajacu....

    No, ten pajac już ok, ale co to ten rysztok? Może ryż nawalony w sztok? ;-)

    Zdroofka Johnny