  • 1. Data: 2010-11-04 21:04:44
    Temat: Brak nowych modeli kasków szczękowych?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Patrzę sobie, jakież to nowości w kaskach szczękowych można wypatrzeć na
    rynku i... pusto.

    Chyba tylko Caberg zrobił w 2010 dwa nowe modele szczękowców, ale jeden z
    nich (Caberg Syntesi) to najcięższy kask na rynku.

    Prawda - mamy jeszcze Nolana N90 w brzydkich jednolotych malowaniach.

    A pozostali producenci? AGV, HJC, AIROH, SHOEI i inni - uznali, że mają w
    ofercie idealne produkty? Czemu nie zaproponowali czegoś nowego?

  • 2. Data: 2010-11-05 20:50:44
    Temat: Re: Brak nowych modeli kasków szczękowych?
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin N wrote:
> [...]
    > A pozostali producenci? AGV, HJC, AIROH, SHOEI i inni - uznali, że
    > mają w ofercie idealne produkty? Czemu nie zaproponowali czegoś

    Bo się boją Schubertha? :)

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 3. Data: 2010-11-06 19:42:45
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-04 22:04, Marcin N pisze:

    > Chyba tylko Caberg zrobił w 2010 dwa nowe modele szczękowców, ale jeden
    > z nich (Caberg Syntesi) to najcięższy kask na rynku.

    Hm. Z tą wagą, to tylko C3 poszło ostro w dół (1450g).
    SINTESI waży 1700g. Multitec 1590g. Różnica 100g. Ja wiem, że każdy gram
    na głowie z czasem przeszkadza. Z drugiej strony trzeba mieć na uwadze
    różnicę w cenie i fakt, że Sintesi ma homologację P/J, co oznacza prawną
    możliwość jazdy z zamkniętą i otwartą przyłbicą.

    > A pozostali producenci? AGV, HJC, AIROH, SHOEI i inni - uznali, że mają
    > w ofercie idealne produkty? Czemu nie zaproponowali czegoś nowego?

    Suomi ma w ofercie szczękowca, ale jakoś mi nie podszedł. Za bardzo
    zajeżdża moim starym Shubertem.
    Dla mnie Multitec odpada ze względu na brak blendy. Ale Caberg, po
    dokładnym obejrzeniu go w Mediolanie na targach, jawi mi się trochę w
    innym świetle.

    pozdr.
    Mystik

  • 4. Data: 2010-11-06 22:12:55
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Dla mnie Multitec odpada ze względu na brak blendy. Ale Caberg, po
    > dokładnym obejrzeniu go w Mediolanie na targach, jawi mi się trochę w

    Sintesi tylko 1700g? Czytałem, że ma ponad 2 kg. Hmm, 1700 to mniej od
    Nolana N103. To może i Shark Evoline także nie ma ponad 1900 g? Jest teraz w
    ogromnych promocjach. Tyle, że jak przymierzyłem jednego w sklepie, to
    czułem się jak z głową w imadle.