  • 1. Data: 2010-11-04 18:03:36
    Temat: Tuono V4..
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    Odpowiedź na plany ograniczania mocy ;-)

    162KM/179kg

    http://www.motorcycle.com/news/eicma-2010-aprilia-tu
    ono-v4r-unveiled-90108.html

    Aprilia Wheelie Control - dla każdego coś miłego :-)

    Ps. marzył mi się jako kolejny, ale cholera, z tymi lampami wygląda
    jakby miał zatwardzenie..

    --
    jeDrASS

  • 2. Data: 2010-11-04 18:43:55
    Temat: Re: Tuono V4..
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Ps. marzył mi się jako kolejny, ale cholera, z tymi lampami wygląda
    > jakby miał zatwardzenie..

    :-) Fakt, chociaż ja raczej napisałbym, że ma przestraszone spojrzenie.
    Reszta piękna jak zwykle...

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 3. Data: 2010-11-05 09:53:19
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Vir"
    Reszta piękna jak zwykle...

    I pewnie jak zwykle kurewsko nie wygodna...:)

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-11-06 09:44:20
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Vir"

    > :-) Fakt, chociaż ja raczej napisałbym, że ma przestraszone spojrzenie.

    http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php?g2_vie
    w=largephotos.Largephotos&g2_itemId=263716

    a honda? co ona robi tym dziobkiem?:-) gwizda?

    --
    ania

  • 5. Data: 2010-11-06 12:28:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-04 19:03, jeDrASS pisze:
> [...]
    >

    > Aprilia Wheelie Control - dla każdego coś miłego :-)
    >
    > Ps. marzył mi się jako kolejny, ale cholera, z tymi lampami wygląda

    Pfff...

    http://www.motorcycle.com/news/eicma-2010-ducati-dia
    vel-90091.html

    Wyglad jak z Judge Dredd, 164 hp, opona tylna 240 czyli wszystko to co
    duzi chlopcy lubia najbardziej :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-11-06 21:04:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-06 13:28, Kuczu pisze:

> [...]
    vel-90091.html

    > Wyglad jak z Judge Dredd, 164 hp, opona tylna 240 czyli wszystko to co

    Chyba bardzo duzi chłopcy,tak z 200 kilo,co na normalnym Dukacie
    wyglądają jak na psie:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S