  • Data: 2010-11-09 17:22:11
    Temat: Re: Bliskie spotkanie z puszką, sąd - ktoś przerabiał?
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 09:18, Marcin N pisze:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqj.googlegroups.com...

    > Bierz prawnika. Koszt zerowy (bo zapłaci przegrywający), a nie będzie
    > obawy, że jakieś "uchybienia formalne" zadziałają na Twoją niekorzyść.

    Koszt zerowy? To ja chyba cos przeoczylem bo sprawe wygralem po 4 latach
    uzerania sie w sadzie i po "rzeczoznawcach" a musialem za prawnika TU
    placic.

    PS; wlaczony kierunek nie upowaznia do zmiany pasa przed upewnieniem sie
    czy nie zajedzie nikomu drogi. 23.09 cwiczylem niestety ta sama akcje o
    ktorej piszesz wyzej na sobie. Mialem swiadkow, od razu wezwalem
    Policje- koles dostal 450zl mandatu + 6 pkt, ex R1'07 ubezpieczalnia
    puscila na jakas licytacje skad kupil ja jakis gosc - juz widzialem ja
    naprawiona na Allegro hehe- o dziwo szybko wyplacajac kase z OC sprawcy
    a jeszcze bujam sie z kolanem i wiezadlami.., tymczasem juz mam nowa R1
    a do wiosny noge wycwicze mam nadzieje ;)).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki