  • Data: 2010-11-10 18:13:35
    Temat: Re: Bliskie spotkanie z puszką, sąd - ktoś przerabiał?
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-10 18:37, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 10 Nov 2010 18:28:10 +0100 osobnik zwany Marcin N
    > wystukał:

    > on, nie, sędzia może, ale nigdy nie jest to z "automatu"

    Jest tak jak napisalem, z ponad 12 tysi zasadzonych lacznie zodsetkami
    i odtraceniu wszystkiego co mialem do zaplacenia wszelkiego rodzaju
    sadowym "bieglym" i "rzeczoznawcom" za ich "opinie" (o kant dupy na
    ogol) lacznie z prowizja mojego prawnika i kosztami sadowymi,
    procesowymi i Bog wie co jeszcze zostalo mi w reku jakies 4800zl czyli
    pi razy oko tyle ile TU chcialo dac zaraz po zgloszeniu szkody. Wypadek
    11.08.2006, wyrok z dn. 29.09.2009. Odwolanie sie wyzej nic nie dalo i
    raczej nawet Turbo kamera by nie pomogla. Polska to "piekny" kraj
    parodii na kazdym kroku! ;/

    Pzdr
    PS: ale teraz wiem ze trzeba wzywac Policje nawet jak sie sprawca
    wyczolga uciety od pasa w dol z auta.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki