  • Data: 2012-03-13 02:47:21
    Temat: Re: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Mar 2012 02:45:01 -0700 (PDT), "j...@...com"
    <j...@g...com> wrote:

    >Z kilku informacji medialnych, ktore do mnie dotarly o Airbusie
    >Brazylia-Paryż, wynika ze rowniez oprogramowanei zawiodlo, jakby nie
    >dalo sie obejsc awarii (oblodzenia) czujnika Pito inaczej jak
    >resetujac komputer. Gdyby tak bylo, to fatalny blad projektowy.
    >Zastrzegam, oczywiscie nie wiem wszystkiego a nawet bardzo niewiele.

    To jest informacja o tym jak francuska rakieta Ariane 5 wybuchla
    wkrotce po starcie na skutek bledu oprogramowania

    http://www.di.unito.it/~damiani/ariane5rep.html
    http://www.around.com/ariane.html

    A tu jest informacja o uzradzenie medycnym Therac-25 ktore zabilo
    kilka osob

    http://courses.cs.vt.edu/cs3604/lib/Therac_25/Therac
    _1.html

    Oba przypadk isa "kalsyczne" i byla szeroka dyskusja na ich temat,
    wiecej mozna znalezc w googlu

    A.L.