  • Data: 2012-04-07 15:20:44
    Temat: Re: Błąd soczewek
    Od: "Barcio" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jloupk$6pv$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli nie zadziałają metody "domowe" lub "na siłę", to do serwisu raczej
    > nie opłaca się oddawać. Nowy A490 kosztuje 199zł, a używane działające na
    > Allegro ustrzelisz za 100-120zł.

    Z fizyczną pomocą obiektyw się chowa, ale taka sytuacja mnie nie
    satysfakcjonuje. Niestety nie wiem jak to wygląda od wewnątrz, jak jest
    skonstruowany mechanizm wysuwu obiektywu. Mam wrażenie, że jakby to była
    wina przesunietych kółek zębatych.

    Jaka jest obecnie alternatywa dla A490? Gdybym kupował to już coś nowszego,
    a przed wszystkim cieńszego (fizycznie). Nie oczekuję super jakości zdjeć,
    bo do tego mam lustrzankę, ale aparat który mieści się w kieszeni, który
    zawsze ma się przy sobie aby coś uwiecznić.