-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 18 Mar 2022 11:03:20 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.7.0 Hamster/2.1.0.11
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<6027ef60$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<602d415d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<622e6907$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622e7012$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<622f78da$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622f90fc$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<622fa468$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<622fb94e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62320f8f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<6232e4f3$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
<62337694$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<62337fec$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
<6233ae1b$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<6233bce4$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<62342438$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
<623440e2$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
<623444db$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
In-Reply-To: <623444db$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 220318-0, 18.3.2022), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 51
Message-ID: <62345908$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.253.39.8
X-Trace: 1647597832 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 474 77.253.39.8:64130
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4284
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702309
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18.03.2022 o 09:37, cef pisze:
>> Bo obsługuje :) Jest całe forum na temat Torque i jest dokładnie
>> opisane co robi ale sam napisałeś że nie lubisz czytać. To najbardziej
>> zaawansowana apka do obsługi PIDów w OBD2 i jak pisałem, wiele razy
>> używałem jej do kasowania błędów w różnych autach i były to różne błędy.
>
> Pytałem o konkretną sytuację,
> jak widać nie jest taki skuteczny.
Ale myślisz że każdy model samochodu ma to samo na OBD2? Wiesz na pewno,
że to błąd ECU? Są tabele dostępne, co jest na OBD2 i co można zczytać i
skasować. To są tysiące danych w zależności od modelu pojazdu i daty
produkcji. Wiele PID jest specjalnie "ukrytych", żeby nie było innej
możliwości dotarcia do kodu, tylko za pośrednictwem ASO i specjalnej
apki. Idzie to znaleźć w sieci, te opisy i doczytać. Rozumiem, że nie
lubisz.
> Jak by to było dobre, to by znalazło błąd i usunęło, a nawet go nie widzi,
> więc jego diagnostyczne mozliwości są znikome i jak potwierdzaja internety
> raczej ograniczone do silnikowych kodów tylko..
Już pisałem, że sporo ludzi tego używa, łącznie z warsztatami i
możliwości są tam spore.
> Zresztą te filmiki , które podlinkowałeś potwierdzają, że to raczej
> program do zabawy jest - wykres w prawo, wykres w lewo itp.
Przecież tych filmów jest zatrzęsienie i skoro nie lubisz czytać forum
to możesz obejrzeć.
https://youtu.be/07St9Q2k6i8 (jak się kasuje błędy)
> Jak miałbym polecić coś laikowi, takie coś do doraźnego informowania się
> o problemach w aucie to raczej nie Torque.
To co byś polecił? Kiedyś robiłem testy i Torque wypadało zawsze
najlepiej. Są oczywiście apki dedykowane do konkretnego samochodu i
można je znaleźć w sklepie. Są rankingi apek itd...
> A co do czytania, to naprawdę nie chce mi się
> czytać bełkotu z translatora - zwłaszcza, że musiałbym przekopać
> całość.
>
Przecież są opisy po polsku w sieci, nawet na forum VW. Nie jest to mój
samochód i moja usterka więc nie szukałem Twojego problemu ale zapewne
jest gdzieś opisany dokładnie.
--
LordBluzg??(R)
<<<?i? ć?d?? i Putina>>>
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.22 11:24 cef
- 18.03.22 14:12 cef
- 18.03.22 21:09 LordBluzg(R)
- 19.03.22 00:12 cef
- 21.03.22 19:24 cef
- 21.03.22 23:59 LordBluzg(R)
- 22.03.22 03:45 Cavallino
- 22.03.22 06:36 cef
- 22.03.22 06:44 cef
- 22.03.22 09:40 ii
- 22.03.22 10:21 LordBluzg(R)
- 22.03.22 11:18 cef
- 22.03.22 11:45 LordBluzg(R)
- 22.03.22 16:04 cef
- 23.03.22 00:56 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=