    Subject: Re: Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Wed, 18 Nov 2015 12:39:14 +0100

    On 2015-11-18 12:14, s...@g...com wrote:
    > Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
    > Podobno nawet prezydent USA go miał.
    > Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.
    >
    > Te telfony jeszcze istnieja?

    Nie nakladka a po prostu weszli w Androida z dwoma nowymi telefonami,
    natomiast ich system jest bardziej na biezaco łatany niz rozwijany.
    Bold zas pracuje chyba na jeszcze wczesniejszym systemie.
    Przez chwile mialem BB Z10, doszedlem jednak do wniosku, ze nie ma co
    zawracac kijem Wisly, zreszta podobnie podchodze do WP.