  • 1. Data: 2015-11-18 12:14:44
    Temat: Blackberry kto kolwiek widział, ktokolwiek wie
    Od: s...@g...com

    Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
    Podobno nawet prezydent USA go miał.
    Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.

    Te telfony jeszcze istnieja?

  • 2. Data: 2015-11-18 12:39:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 12:14, s...@g...com wrote:
    > Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
    > Podobno nawet prezydent USA go miał.
    > Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.
    >
    > Te telfony jeszcze istnieja?

    Nie nakladka a po prostu weszli w Androida z dwoma nowymi telefonami,
    natomiast ich system jest bardziej na biezaco łatany niz rozwijany.
    Bold zas pracuje chyba na jeszcze wczesniejszym systemie.
    Przez chwile mialem BB Z10, doszedlem jednak do wniosku, ze nie ma co
    zawracac kijem Wisly, zreszta podobnie podchodze do WP.

  • 3. Data: 2015-11-18 12:41:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 12:14, s...@g...com wrote:
    > Wczoraj wieczorem znalazłem żony BB bolda.
    > Podobno nawet prezydent USA go miał.
    > Podobno jakaś nakładka na ANdka jest/bedzie.
    >
    > Te telfony jeszcze istnieja?

    Jesli juz masz tego Bolda w lapce to go po prostu przetestuj pod kątem
    swoich potrzeb.

  • 4. Data: 2015-11-18 12:55:22
    Od: s...@g...com

    > Jesli juz masz tego Bolda w lapce to go po prostu przetestuj pod kątem
    > swoich potrzeb.

    Simlocka niestety ma wiec pewnie 100 pln za zdjęcie + 50 pln za nową baterie.
    Plus 100 pln za nowe gnizado sim (nie widzi simcard).
    Wychodzi 250 plnów za pięcioletni fon i cholera wie ile jeszcze pochodzi.

  • 5. Data: 2015-11-18 13:03:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 12:55, s...@g...com wrote:

    > Simlocka niestety ma wiec pewnie 100 pln za zdjęcie + 50 pln za nową baterie.
    > Plus 100 pln za nowe gnizado sim (nie widzi simcard).
    > Wychodzi 250 plnów za pięcioletni fon i cholera wie ile jeszcze pochodzi.

    Przy takich pieniadzach pewnie spokojnie kupisz Nokie 520, ktora byc
    moze bez problemu spelni Twoje oczekiwania a przy okazji dziala calkiem
    niezle jak na takie pieniadze.

  • 6. Data: 2015-11-18 16:36:07
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2015 03:55:22 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Simlocka niestety ma wiec pewnie 100 pln za zdjęcie + 50 pln za nową baterie.
    > Plus 100 pln za nowe gnizado sim (nie widzi simcard).
    > Wychodzi 250 plnów za pięcioletni fon i cholera wie ile jeszcze pochodzi.

    Za 250 po chwili szukania kupisz dowolnego Bolda na Allegro w stanie
    kolekcjonerskim.

    Jeżeli chodzi o samo Blackberry, to żeby jakoś sensownie to działało, to
    musisz mieć wykupioną u operatora usługę BIS, zwaną Email Blackberry w
    Play.
    Jak masz już BIS, to zakładasz sobie z poziomu słuchawki konto w Blackberry
    i na tym koncie konfigurujesz skrzynki pocztowe.

    BB jest genialne do poczty i rozmów telefonicznych. Niestety w zasadzie do
    niczego więcej. Niby są aplikacje jak WhatsApp, GG, Facebook, przeglądarka,
    nawigacja. Wszystko jednak w jakiś archaicznych wersjach i kulawe mocno. Ja
    długo byłem wielkim fanem BB. Miałem Curve 8900, potem Bolda 9780, potem
    Q5, potem wróciłem do 9780. Ale jak rok temu zaczęły się problemy z
    synchronizacją kalendarzy i okazało się, że nikt kompletnie tego nie
    wspiera, to przesiadłem się na Windows Phone, a później na Androida.

    W czasach Symbiana taki BB to była duża rzecz, dziś raczej ciekawostka
    historyczna.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek