  • 1. Data: 2014-06-15 19:13:12
    Temat: Blackberry 7290 od Vodafone - zmiana firmware?
    Od: joahim <w...@a...gmail.com>

    Witajcie,

    wpadł w moje ręce BB 7290 z logo Vodafone. Mam dobre wspomnienia z tym
    modelem, więc postanowiłem się nim znowu pobawić. Niestety, jest problem
    z zasięgiem; poza tym, szperając w liście preferowanych sieci, odkryłem,
    że jest...hm dość dziwna.

    I teraz pytania:
    1. Czy aktualizacja/zmiana firmware może pomóc (z tego co widzę, nie
    jest to najnowsza wersja)?
    2. Nie mogę znaleźć wersji na stronie BB - znacie jakieś inne źródła?

    Serdeczności,

    joahim

  • 2. Data: 2014-06-15 20:19:02
    Temat: Re: Blackberry 7290 od Vodafone - zmiana firmware?