  • Data: 2011-12-17 01:19:48
    Temat: Re: Blackberry
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4eea553d$0$7468$c3e8da3$26f9d57d@news.astraweb.
    com...

    > "myślę o Curve 8900"
    > Nic nie pisał o 9800.

    Dlaczego więc napisałeś o swoim 9000 skoro uważasz że wątek był TYLKO
    o 8900? Jeśli Ty się podzieliłeś pozytywnymi doświadczeniami ze swoim 9000
    to czemu się dziwisz że podzieliłem sie swoimi negatywnymi z moim 9800?
    Boli Cię, bo wypowiedź była nie po Twojej myśli? Obraziłem Twoje uczucia
    religijne jakimi fanatycznie darzysz obóz BB/RIM? Odmów za mnie paciorek do
    BB :-))