  • Data: 2011-12-15 20:18:13
    Temat: Re: Blackberry
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Normalny BB to klient poczty i nic więcej. Po co to komu?
    > Każdy smartfon umie obsłużyć pocztę doskonale,

    Taka Nokia E50 to podobno też smartfon. Jeśli na niej pocztę obsługuje się
    doskonale, to jak nazwać obsługę na BB? Hiperdoskonałą? Uberdoskonałą?

    > i do tego dużo więcej rzeczy których BB nie potrafi.

    Angry Birds i inne Bouncing Boobs? A po co to komu?

    > Mój iPhone4 świetnie spisuje się zarówno jako prywatny jak i służbowy
    > telefon - niedawno na delegacji byłem 3 dni i nie musiałem laptopa
    > wyjąć z torby przez 3 dni - wszystko co potrzebowałem obsłużyłem z
    > iPhone4.

    Może nawet niedługo iPhone faktycznie będzie użytecznym urządzeniem, odkąd
    MS postanowił Appla ratować przed śmiercią i wspomóc w walce z androidowym
    rakiem, portując na iOS aplikacje z WP7. Zrobili wam już Office?