    From: Franc <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Blackberry
    Date: Mon, 5 Dec 2011 09:08:08 +0100

    Dnia Sun, 4 Dec 2011 10:10:15 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Generalnie ten system został już zapomniany i odchodzi powoli do historii.

    Jasne, IPhone jest najlepszy na świecie - nawet jak się go porówna z
    telefonami nie z tej samej półki.

    BlackBerry jest specyficzne. Te phony to generalnie woły do roboty. Mają
    działać stabilnie, ostanie co ma padać to możliwość wykonywania połączeń
    głosowych.
    Za cikra 20 zł miesięcznie doliczone do abonamentu masz usługę BIS -
    nieograniczony dostęp do netu w telefonie. Konfigurujesz maile (do 10
    chyba), przeglądsz www - daje radę.
    Faktycznie, nie masz na BB miliona dodatkowych aplikacji, ale coś tam można
    znaleść (BclackBerry App World). Dodatkowo możesz z innymi telefonami BB w
    cenie BISa rozmawiać poprzez BB Messenger.

    Przyznaję, że masz BB firmowy i się mocno do niego przyzwyczaiłem.
    Prywatnie też bym sobie taki sprawił z BISem.

    --
    Franc