  • 1. Data: 2015-04-21 01:46:44
    Temat: Bitwa o odbiornik radia FM w iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Być może Was zainteresuje ten artykuł:
    http://www.redmondpie.com/nab-wants-apple-to-enable-
    fm-radio-chip-in-iphone/
    (po angielsku)
    Dodam dla niezorientowanych, że NPR to amerykański odpowiednik naszego
    "Polskie Radio", czyli publicznej, niekomercyjnej stacji radiowej.

  • 2. Data: 2015-04-21 02:07:47
    Temat: Re: Bitwa o odbiornik radia FM w iPhone6
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2015 18:46:44 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > Dodam dla niezorientowanych, że NPR to amerykański odpowiednik naszego
    > "Polskie Radio", czyli publicznej, niekomercyjnej stacji radiowej.

    Jajcarze. Odbiornik wiec jest, ale woleli go nie wlaczyc :-)

    No i jak widac nawet w USA sa jeszcze dinozaury, co wola to stare,
    kiepskie radio.

    Ciekawe jak to z Samsungami S6, S5, S4 ... radia oficjalnie nie maja,
    a moze tez maja ?

    J..

  • 3. Data: 2015-04-21 05:04:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    fm-radio-chip-in-iphone/

    > Jajcarze. Odbiornik wiec jest, ale woleli go nie wlaczyc :-)

    Część odbiornika.
    Brakuje układów w.cz., głównie przedwzmaczniacza przy antenie.

    > No i jak widac nawet w USA sa jeszcze dinozaury, co wola to stare,
    > kiepskie radio.

    Nie tyle wolą, co chodzi o sytuacje katastrof jak powódź czy huragan
    gdzie może prądu nie być albo BTS nie działać i komórka, zawsze
    w kieszeni, może pełnić rolę radyjka na baterie, bo sam układ FM
    ze wzmacniaczem bierze 5 razy mniej prądu z baterii akumulatorów
    co całe radio GSM z modułem internetowym robiącym streaming
    radia cyfrowego ze strony internetowej.

    > Ciekawe jak to z Samsungami S6, S5, S4 ... radia oficjalnie nie maja,
    > a moze tez maja ?

    Myślę, że sprawa może być podobna - bo to chodzi nie o to, że
    iPhone6 ma radio tylko używa scalaka-kombajnu, który ma główny
    użytek jako wifi/BT a że ma jeszcze trzecią część jako radio FM, cóż...

  • 4. Data: 2015-04-21 10:05:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 05:04, Pszemol pisze:
> [...]
    > ze wzmacniaczem bierze 5 razy mniej prądu z baterii akumulatorów
    > co całe radio GSM z modułem internetowym robiącym streaming

    Eee, na pewno chodzi o abonament RTV. Telefon z radiem będzie wymagał
    jego płacenia.

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-04-21 10:16:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Eee, na pewno chodzi o abonament RTV. Telefon z radiem będzie wymagał
    >jego płacenia.

    W Europie. W USA nic takiego nie ma.
    Ale kto wie, moze to i jest powod.

    Tylko co - jak tak dalej pojdzie, to obciaza wszystkich klientow
    internetu ?
    Czy jak w Polsce proponuja - doliczyc do rachunku za prad ?

    J.

  • 6. Data: 2015-04-21 11:33:41
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-04-21 o 2:07, J.F. pisze:

    > No i jak widac nawet w USA sa jeszcze dinozaury, co wola to stare,
    > kiepskie radio.
    >
    > Ciekawe jak to z Samsungami S6, S5, S4 ... radia oficjalnie nie maja,
    > a moze tez maja ?

    S4 mini mają. Dlaczego miałyby nie mieć?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 7. Data: 2015-04-21 11:43:31
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-21 o 01:46, Pszemol pisze:
> [...]
    > Dodam dla niezorientowanych, że NPR to amerykański odpowiednik naszego
    > "Polskie Radio", czyli publicznej, niekomercyjnej stacji radiowej.
    Mnie zainteresował ten:)

    "Dźgali się szkłem w ,,dyskusji" o wyższości Samsunga nad iPhonem
    Windows ssie i nic nie umie, Android laguje i szpieguje a iPhone jest
    dla bezmyślnych szpanerów. Znacie te argumenty? Żenujące? To jednak nic
    w porównaniu do kłótni dwóch Amerykanów z Tulsy w Oklahomie."

    Policja w mieście Tulsa w stanie Oklahoma został wezwana o pierwszej nad
    ranem przez anonimową kobietę, która dostrzegła zataczającego się po
    parkingu, zalanego krwią mężczyznę. Jak się okazało, to efekt
    podkręconej mocnym alkoholem sprzeczki pomiędzy dwoma współlokatorami.
    Sprzeczki, której tematem były iPhone, Galaxy S6 i wyższość jednego nad
    drugim.

    Najwyraźniej w którymś momencie argumenty słowne się wyczerpały, butelki
    potłuczono na charakterystyczne ,,tulipany" a następnie wykorzystano je
    do dalszej ,,wymiany argumentów".

    Obaj panowie trafili do szpitala. Przeżyli.

    Zobacz więcej:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/04/dzga
    li-sie-szklem-w-201edyskusji201d-o-wyzszosci-samsung
    a-nad-iphonem#ixzz3Xw3T7NhV

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2015-04-21 12:26:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości

    >S4 mini mają. Dlaczego miałyby nie mieć?

    Bo nie, bo klienci nie chca :-)

    Naprawde S4 mini ma ?
    No popatrz, w duzym sie nie zmiescilo, a w malym miejsca dosc :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-04-21 18:10:10
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-04-21 o 12:26, J.F. pisze:

    > Bo nie, bo klienci nie chca :-)

    Klienci powiadasz.

    > Naprawde S4 mini ma ?
    > No popatrz, w duzym sie nie zmiescilo, a w malym miejsca dosc :-)

    Naprawdę ma.

  • 10. Data: 2015-04-21 19:00:32
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 11:43:31 +0200, LordBluzg? napisał(a):

> [...]
    > dla bezmyślnych szpanerów. Znacie te argumenty? Żenujące? To jednak nic
    > w porównaniu do kłótni dwóch Amerykanów z Tulsy w Oklahomie."

    Bzdura! Przemol mieszka gdzieś w aglomeracji Chicago w stanie Illinois :)

    Ale może pojechał odwiedzić szwagra w Oklahomie...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek