    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bitwa o odbiornik radia FM w iPhone6
    Date: Tue, 21 Apr 2015 11:43:31 +0200

    W dniu 2015-04-21 o 01:46, Pszemol pisze:
    > Być może Was zainteresuje ten artykuł:
    > http://www.redmondpie.com/nab-wants-apple-to-enable-
    fm-radio-chip-in-iphone/

    > (po angielsku)
    > Dodam dla niezorientowanych, że NPR to amerykański odpowiednik naszego
    > "Polskie Radio", czyli publicznej, niekomercyjnej stacji radiowej.
    Mnie zainteresował ten:)

    "Dźgali się szkłem w ,,dyskusji" o wyższości Samsunga nad iPhonem
    Windows ssie i nic nie umie, Android laguje i szpieguje a iPhone jest
    dla bezmyślnych szpanerów. Znacie te argumenty? Żenujące? To jednak nic
    w porównaniu do kłótni dwóch Amerykanów z Tulsy w Oklahomie."

    Policja w mieście Tulsa w stanie Oklahoma został wezwana o pierwszej nad
    ranem przez anonimową kobietę, która dostrzegła zataczającego się po
    parkingu, zalanego krwią mężczyznę. Jak się okazało, to efekt
    podkręconej mocnym alkoholem sprzeczki pomiędzy dwoma współlokatorami.
    Sprzeczki, której tematem były iPhone, Galaxy S6 i wyższość jednego nad
    drugim.

    Najwyraźniej w którymś momencie argumenty słowne się wyczerpały, butelki
    potłuczono na charakterystyczne ,,tulipany" a następnie wykorzystano je
    do dalszej ,,wymiany argumentów".

    Obaj panowie trafili do szpitala. Przeżyli.

    Zobacz więcej:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/04/dzga
    li-sie-szklem-w-201edyskusji201d-o-wyzszosci-samsung
    a-nad-iphonem#ixzz3Xw3T7NhV

    --
    LordBluzg(R)