-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.p
roxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Bieżnik ok 4 mm
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <53da426b$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<lrdkdn$cg$1@node1.news.atman.pl>
<53da8200$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
<lre0a9$cjk$1@node1.news.atman.pl>
<53daa36b$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
<lrg039$bnj$1@node1.news.atman.pl>
<53db8ab6$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
<53dc26bb$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 2 Aug 2014 09:30:43 +0200
Message-ID: <1fobug5smqwri$.7ekulodldowj.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1406964635 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2244 82.143.187.50:51532
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540630
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 02 Aug 2014 01:46:00 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> W dniu 2014-08-01 14:40, J.F. pisze:
>> Gdyby 3.5mm to bylo za malo, to by w ustawie pisalo 3.5mm a nie 1.6 :-P
>
> Sporo zależy od konstrukcji opony.
> http://www.oponeo.pl/Temp/yokohama-a-drive-aa01-1402
-t-f-l600-sk3.png
> Yokohama A drive ma dość zamknięty bieżnik - jak mniej bieżnika, to
> mocno zmniejsza się ilość wody która pomieści się w wewnętrznych
> rowkach, a nadmiar nie bardzo ma którędy uciekać.
Dlatego tez przepis brzmi "do wysokosci znacznika, nie mniej niz
1.6mm". Sprawdzic znacznik.
Tak prawde mowiac ... ci, ktorzy te 1.6 ustalali, zapewne nie widzieli
naszych drog i ich kolein :-)
> Za to bardziej zwarte boki opony mają większą powierzchnię przylegania i
> dają lepsze osiągi jak jest sucho, albo jak woda mieści się w rowkach opony.
>
> http://shinaleto.ru/wp-content/uploads/2013/02/uniro
yal-rainsport-2.jpg
> A np. Uniroyal Rainsport ma bieżnik otwarty gdzie woda ma dużo dróg
> ucieczki spod opony i opony o takiej konstrukcji dają radę na mokrym tak
> długo jak nie są kompletnie łyse. Za to słaby bieżnik nie daje rady na
> ostrych zakrętach na suchym.
Logiczne, ale
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerre
ifen/2014_Sommerreifen_Test_195_65_R15_Details.aspx?
testId=152&recordId=3240
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerre
ifen/2014_Sommerreifen_Test_195_65_R15_Details.aspx?
testId=152&recordId=3239
Biezniki jakby podobne, a ocena na mokro (Nass) sporo inna :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.14 01:14 Tomasz Pyra
- 03.08.14 07:23 Jacek
- 03.08.14 07:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=