-
Data: 2014-08-02 01:46:00
Temat: Re: Bieżnik ok 4 mm
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-08-01 14:40, J.F. pisze:
> Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>>>>> 3,5 mm to już szrot.
>>>> przepisy dla letnich nakladaja obowiazek 1.6mm (lub do znacznika),
>>>> wiec do
>>> szrotu im formalnie daleko.
>>> Tak, całe 2 mm. Cholernie daleko wręcz.
>> Dwa razy wiecej. Wiecej niz 2 razy.
>> A i na pare tys km powinno starczyc. ladnych pare - blizej 10 ...
>
>> Co znaczy "wystarczyć"?
>> Skoro są wymieniane, bo źle się zachowują JUŻ TERAZ, to jak dla mnie
>> już teraz nie wystarczają.
>
> I tu sie zgadamy, one juz teraz sa do wyrzucenia, a nie do podarowania
> komus zaprzyjaznionemu.
>
> Ale sa do wyrzucenia nie dlatego ze 3.5mm to jest szrot, tylko dlatego
> ze te konkretne okazuja sie juz zle.
>
> Gdyby 3.5mm to bylo za malo, to by w ustawie pisalo 3.5mm a nie 1.6 :-P
Sporo zależy od konstrukcji opony.
http://www.oponeo.pl/Temp/yokohama-a-drive-aa01-1402
-t-f-l600-sk3.png
Yokohama A drive ma dość zamknięty bieżnik - jak mniej bieżnika, to
mocno zmniejsza się ilość wody która pomieści się w wewnętrznych
rowkach, a nadmiar nie bardzo ma którędy uciekać.
Za to bardziej zwarte boki opony mają większą powierzchnię przylegania i
dają lepsze osiągi jak jest sucho, albo jak woda mieści się w rowkach opony.
http://shinaleto.ru/wp-content/uploads/2013/02/uniro
yal-rainsport-2.jpg
A np. Uniroyal Rainsport ma bieżnik otwarty gdzie woda ma dużo dróg
ucieczki spod opony i opony o takiej konstrukcji dają radę na mokrym tak
długo jak nie są kompletnie łyse. Za to słaby bieżnik nie daje rady na
ostrych zakrętach na suchym.
Stąd pomysły na asymetryczne bieżniki.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.14 09:30 J.F.
- 03.08.14 01:14 Tomasz Pyra
- 03.08.14 07:23 Jacek
- 03.08.14 07:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo