  • Data: 2009-08-06 21:01:33
    Temat: Re: Bieszczady - zdjcia
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > dokładnie. choć mnie sie podoba to przerysowanie, jest efekciarskie i
    > manieryczne ale miłe.

    osobiście też lubię przerysowania, aczkolwiek akurat zdjęcia z tego albumu
    mi nie leżą - jak na mój gust za ciemne, w szczególności cerkwie, zwłaszcza
    ta.... powodów jest kilka: zdjęcie nie ma skorygowanej perspektywy nie
    widać detali, w szczególności ścian.... cóż powiedzieć... ;-) jestem
    fetyszystą pokryć gontowych, które na tej fotce znikły w mroku... ;-) a
    cerkiew znam doskonale... stoi niedaleko miejsca, gdzie wychowałem
    się "bieszczadzko" i.... na moim kominku stoi akwarela przedstawiająca
    ją "wyrwaną", lecącą nad połoniną, którą dostałem na prezent ślubny.... ;-)

    Tym niemniej mimo wszystko chylę czoła przed autorem za warsztat... ;-)
    uważam, że to bardzo dobre zdjęcia, mimo że nie wstrzeliwują się w mój
    gust... ;-)

    --
    pzdr
    meping