eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi wentylatora chłodnicyRe: Biegi wentylatora chłodnicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: scob <9...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi wentylatora chłodnicy
    Date: Mon, 21 Feb 2011 00:28:11 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <ijs8fj$3lo$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ijrq6g$qli$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-93-243.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1298244915 3768 77.254.93.243 (20 Feb 2011 23:35:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 23:35:15 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ijrq6g$qli$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 110220-1, 2011-02-20), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351573
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-20 20:31, PeJot pisze:
    > Czołem.
    >
    > Pacjent to Fabia II, 1.4, z klimatyzacją. Podobno zdechł był I bieg
    > wentylatora chłodnicy i nie jest wykluczone że to właśnie jakiś czas
    > temu spowodowało zapalenie kontrolki "check engine", skasowanej w ASO ze
    > wskazaniem na klimatyzację. Jak zdiagnozować co mogło paść ? Silnik
    > wentylatora typowy dla samochodów Skoda/Seat/VW/Audi, wtyczka 3 pinowa.
    > Na chłodnicy ( silnika ) jest wyłącznik termiczny ( albo termistor ),
    > też 3 pinowy. Wydaje mi się że gdzieś pomiędzy wyłącznikiem a silnikiem
    > powinny być jeszcze 2 przekaźniki ( albo jakiś mądrzejszy sterownik )
    > dla I i II biegu, tylko producent przekaźniki pochował głębiej pod
    > deską, niż bezpieczniki. Gdzie ewentualnie szukać przekaźników - w Fabii
    > I trzeba było rozkręcić pół deski. Jak zdiagnozować co mogło paść -
    > wyłącznik na chłodnicy / przekaźniki / silnik ( bezpieczniki I i II
    > biegu sprawne )? Do wentylatora i jego złącza nie dostanę się bez wizyty
    > na kanale.
    >
    Napisz po ludzku: włącza ci się od razu drugi bieg (przy temperaturze
    pierwszego), czy też "czeka" aż nagrzeje się do temp. drugiego biegu?
    Czy masz tylko pierwszy?
    czy jeszcze inaczej?
    Samochód ma tylko wentylator(y) elektryczny(e), czy również mechanicznie
    napędzany z wałka/paska/visco ?

    (naprowadzilo mnie to na moją usterkę z wątku obok :P )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: