    From: MaćkuPićku <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Tue, 04 May 2010 20:14:52 +0200

    W dniu 2010-05-04 14:54, Olek pisze:

    > buahahhaha ok :) może spod światem światłach to tak :)

    ale pointę masz ?
    starletka z kreski do 100 kmh robi mnie jak chce. a mam 116 KM i silnik 1.6.
    Tyle że zaraz przed 100 łapię już trójkę a Ona nie. i tu różnica.
    Więc można słabiuśkim autkiem ale lekkim i z krótką skrzynią zrobić wiatrak
    z niejednego mocniejszego auta.

    > napisałem że jazda spokojna a nie ciągnięcie jak w młynku do kawy

    hmmmm młynek powiadasz. Mój młynek tak się właśnie kręci i powyżej 5000
    dopiero nabiera kolorów, w przeciwieństwie do 2.0 115 KM które błaga już o
    litość.

    Ot co kto lubi właśnie...
    Następny mój młynek będzie się kręcił do 8000 obr.
    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków