  • Data: 2010-05-06 09:10:55
    Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 14:26, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "jacek2v" <j...@g...com> wrote in message

    n.googlegroups.com...

    > Nie wiem dlaczego te ciut powyżej 2k obrotów Cię powstrzymuje?
    > Jak na 5 tym biegu będziesz miał 1700 lub 1800 to będzie OK dla
    > toczenia się po równym, a jak będziesz chciał przyspieszyć to redukcja.

    Nie zrozumieliśmy się. Na 4 biegu przy 60 mam ok. 1500obr :), a na
    tzw. luzie mam 900obr. Jak wrzucę 5 bieg to mam coś ok. 1000, spada
    moment i robi się niebezpiecznie bo nie można przyśpieszyć, a szybkie
    hamowanie grozi zgaszeniem silnika i nie można zrobić hamuj-gaz :).
    Redukcja trwa dłuuuuugoooo za długo w sytuacji krytycznej :)
    Poza tym staję się zawalidrogą, a wyznaję zasadę, że nie tylko ja na
    drodze i nie najważniejszy mój portfel :)

    Pzdr.