-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Date: Mon, 03 May 2010 21:06:14 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 27
Message-ID: <hrn6tn$59v$1@news.dialog.net.pl>
References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
<hrjift$1fhf$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-157-70.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1272913655 5439 78.8.157.70 (3 May 2010 19:07:35 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 19:07:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hrjift$1fhf$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277213
[ ukryj nagłówki ]Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> Kierowca pisze:
>> Witam!
>
> Witaj.
>
>>
>> Mam nowego Peugeota, benzynowego, 1360 cm3, 75KM/55kW.
>
> A ja dla odmiany nie zmieszam z błotem twego pojazdu :-)
> Całkiem sensowny silnik do statecznej jazdy w mieście.
> Nie jest przeznaczony do ścigania się i bardzo dynamicznej jazdy.
> 0-50 km/h przyspieszy przyzwoicie, w mieście więcej nie wolno ;-),
> a i na podwyższeniu prędkości do 90 km/h poradzi sobie.
W mojej byłej 306-tce, ten silnik dał radę rozpędzić kanapę do
licznikowych 185km/h na A4. GPSowo była dycha mniej. A paliwem było LPG
podawane silnikowi przez instalację sekwencyjną.
Generalnie - do spokojnej jazdy w zupełności wystarczy, chociaż to
zależy od auta. 106 z tym silnikiem całkiem fajnie pomyka, ale jest małe
i lekkie. Ale już do 307 tego silnika bym nie chciał.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.10 21:11 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.05.10 21:29 Artur 'futrzak' Maśląg
- 04.05.10 01:45 Pszemol
- 04.05.10 01:41 Pszemol
- 04.05.10 01:54 Pszemol
- 04.05.10 00:51 Adam Płaszczyca
- 04.05.10 00:52 Adam Płaszczyca
- 04.05.10 08:45 jacek2v
- 04.05.10 08:51 jacek2v
- 04.05.10 08:56 jacek2v
- 04.05.10 08:59 jacek2v
- 04.05.10 09:04 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.05.10 09:34 Tatanka
- 04.05.10 10:04 J.F.
- 04.05.10 10:11 MaćkuPićku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera