    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Mon, 3 May 2010 18:45:55 +0200

    "Pszemol" wrote:
    > Wiesz co, facet od 30 lat jeździł maluchem, wreszcie kupił sobie
    > coś porządniejszego co ma więcej niż 20 koni, a Ty go niszczysz
    > że kupił sobie zamulającego ślimaka...

    Ależ ja go nie niszczę. Tylko uświadamiam, że będzie musiał troszkę
    podeptać, żeby auto sensownie jechało. :-) Moje pierwszym autem
    było Cinquecento 700 i dawałem nim sobie radę w ruchu miejskim,
    ze świateł nigdy nie blokowałem innych kierowców. Kit, że w takich
    warunkach CC paliło mi około 8l/100, to lepsze niż wieczne trąbienie
    za plecami. ;-)

    > Dla niego to jest duży przyrost mocy i prędkości...

    Normalne, na początku zawsze się wydaje, że nowe, mocniejsze
    auto jest zwinne szybkie i w ogóle jest tornadem. Później się człowiek
    przyzwyczaja. Dla mnie przesiadka z CC 700 na Golfa MK3 1.8 75KM
    też spowodowała, że musiałem ostrożniej traktować pedał gazu.
    Później to samo przy przesiadce na Golfa MK3 2.0 115KM, później
    na Toledo II 1.9 TDI 150KM - to już w ogóle wydawało mi się totalnym
    tornadem i musiałem się nauczyć tym jeździć. :-) Po pół roku
    chiptuning, bo brakowało mocy, a teraz, po kolejnym roku, 185KM
    mi już robi się mało. :-)

    W skrócie - gość się przyzwyczai i sam dojdzie do wniosku, że jego
    auto nie jedzie. :|

    > Maluch ile miał Vmax? Zdaje się 105km/h.

    Da się i 110, tylko wtedy maska zawija się na dach. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter