eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Mon, 3 May 2010 13:31:11 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 45
    Message-ID: <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1272889873 681 194.80.173.254 (3 May 2010 12:31:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 12:31:13 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <s...@d...media-lab.com.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277089
    [ ukryj nagłówki ]

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> wrote in message
    news:slrnhttfmn.mri.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
    > Dnia 03.05.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    >> "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bdeb704$1@news.home.net.pl...
    >>> kamil wrote:
    >>>
    >>>> Znaczy nie umiesz jezdzic z turbo po prostu, mnie lag nigdy nie
    >>>> przeszkadzaz.
    >>>
    >>> Do wszystkiego się można przyzwyczaić. ;)
    >>
    >> Otóż to... Ja się nie chciałem przyzwyczajać i kupiłem auto
    >> z większym silnikiem dużej mocy bez żadnego turbo... :-)
    >>
    >> Trzeba sobie uzmyslowic, ze turbo to jednak proteza...
    >> Proteza aby wycisnac wiecej koni z malego silniczka.
    >
    > I to w dość wąskim zakresie, ale bardziej użytecznym.
    > Samo turbo jakby tak podsumować, to jest hamulec dla spalin i
    > zwężka na dolocie w jeździe równej, gdzie nie trzeba mocy ani
    > momentu, a jednak musimy ją zasilać. Kosztem tego mamy w pewnym
    > wąskim zakresie kopa i kolejny dość zawodny element do serwisowania.
    > Ja dziękuję, wolę więcej litrów.

    Turbina sluzy m.in. do poprawienia krzywych momentu i mocy. Czy zakres jest
    waski mozna polemizowac, duzo zalezy od zestrojenia, rozmiaru turbiny i masy
    innych czynnikow.

    Zawodnego tam nic nie ma, wystarczy wymieniac olej na czas i nie gasic
    silnika minute po upalaniu, w jezdzie miejskiej nie ma to zadnego znaczenia.
    A przy tym toczac sie majestatycznie spalanie bedzie sporo nizsze, niz w
    samochodzie z podobna moca ale 2x wieksza pojemnoscia.



    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: