-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kamil" <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Date: Mon, 3 May 2010 13:31:11 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 45
Message-ID: <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl>
References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
<4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
<hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
<h...@p...onet.pl>
<s...@c...luftbrandzlung.org>
<4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
<4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
<s...@d...media-lab.com.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272889873 681 194.80.173.254 (3 May 2010 12:31:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 12:31:13 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <s...@d...media-lab.com.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: radnor
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277089
[ ukryj nagłówki ]"Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> wrote in message
news:slrnhttfmn.mri.write-only-with-spf@dns.media-la
b.com.pl...
> Dnia 03.05.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
>> "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bdeb704$1@news.home.net.pl...
>>> kamil wrote:
>>>
>>>> Znaczy nie umiesz jezdzic z turbo po prostu, mnie lag nigdy nie
>>>> przeszkadzaz.
>>>
>>> Do wszystkiego się można przyzwyczaić. ;)
>>
>> Otóż to... Ja się nie chciałem przyzwyczajać i kupiłem auto
>> z większym silnikiem dużej mocy bez żadnego turbo... :-)
>>
>> Trzeba sobie uzmyslowic, ze turbo to jednak proteza...
>> Proteza aby wycisnac wiecej koni z malego silniczka.
>
> I to w dość wąskim zakresie, ale bardziej użytecznym.
> Samo turbo jakby tak podsumować, to jest hamulec dla spalin i
> zwężka na dolocie w jeździe równej, gdzie nie trzeba mocy ani
> momentu, a jednak musimy ją zasilać. Kosztem tego mamy w pewnym
> wąskim zakresie kopa i kolejny dość zawodny element do serwisowania.
> Ja dziękuję, wolę więcej litrów.
Turbina sluzy m.in. do poprawienia krzywych momentu i mocy. Czy zakres jest
waski mozna polemizowac, duzo zalezy od zestrojenia, rozmiaru turbiny i masy
innych czynnikow.
Zawodnego tam nic nie ma, wystarczy wymieniac olej na czas i nie gasic
silnika minute po upalaniu, w jezdzie miejskiej nie ma to zadnego znaczenia.
A przy tym toczac sie majestatycznie spalanie bedzie sporo nizsze, niz w
samochodzie z podobna moca ale 2x wieksza pojemnoscia.
Pozdrawiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.10 14:33 kamil
- 03.05.10 14:59 J_K_K
- 03.05.10 15:56 Bydlę
- 03.05.10 16:48 Olek
- 03.05.10 18:45 .Peeter
- 03.05.10 21:04 MarcinJM
- 03.05.10 21:06 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.05.10 21:11 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.05.10 21:29 Artur 'futrzak' Maśląg
- 04.05.10 01:45 Pszemol
- 04.05.10 01:41 Pszemol
- 04.05.10 01:54 Pszemol
- 04.05.10 00:51 Adam Płaszczyca
- 04.05.10 00:52 Adam Płaszczyca
- 04.05.10 08:45 jacek2v
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=