  • Data: 2010-05-03 14:21:02
    Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kierowca" <a...@m...pl> wrote in message
    news:4bdd7a30$0$17087$65785112@news.neostrada.pl...
    > Doświadczeni kierowcy mają często złe nawyki. Ponadto zmiana
    > samochodu ze starego i/lub małego na nowy i większy mogłoby
    > być okazją do zmiany przyzwyczajeń na lepsze.
    > Ale chyba ani Ty ani parę innych osób odpowiadających tu w podobny
    > sposób tego i tak nie zrozumie.

    Ja to w pełni rozumiem i znam człowieka starszej daty ktory
    "wychował się" na maluchu i przesiadł się na coś lepszego
    i strasznie auto kaleczy... Nigdy 5 biegu w mieście nie używa,
    większość krótkich tras robi na dwójce, czasem trójce bo mu
    się wydaje że wyższy bieg to za szybko auto jeździ...

    Dlatego wyobraziłem sobie że Ty tak jeździsz i zaproponowałem
    Ci abyś wykupił sobie jedną godzinę lekcyjną jazdy z instruktorem.
    Nie kosztuje to dużo a pomoże Ci wiele. Minie godzina lekcyjna to
    sam zdecydujesz czy już wszystko wiesz czy więcej chcesz wiedzieć.