  • 1. Data: 2009-05-15 07:29:11
    Temat: Biała Podlaska - moto do oglądnięcia
    Od: Brünner <b...@p...onet.pl>

    ma kto blisko? mógłby pooglądać?

    jak owszem, to dam więcej danych.

    pzdr

    brünner

  • 2. Data: 2009-05-15 08:55:19
    Temat: Re: Biała Podlaska - moto do oglądnięcia
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 15 May 2009 09:29:11 +0200
    Brünner <b...@p...onet.pl> wrote:

    > ma kto blisko? mógłby pooglądać?
    >
    > jak owszem, to dam więcej danych.

    Mam blisko(+/-25km), w następnym tygodniu mógłbym obejrzeć, tylko
    ze mnie żaden znawca mechaniki. Mógłbym conajwyżej go obfocić
    i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 3. Data: 2009-05-15 11:09:15
    Od: Brünner <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Mam blisko(+/-25km), w następnym tygodniu mógłbym obejrzeć, tylko
    > ze mnie żaden znawca mechaniki. Mógłbym conajwyżej go obfocić
    > i tyle.

    ok, jak nie będzie nikogo bliżej wcześniej, to się przypomnę.

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Sqeeb

    pozdro!

    brünner

  • 4. Data: 2009-05-16 07:07:08
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 15 May 2009 13:09:15 +0200
    Brünner <b...@p...onet.pl> wrote:

    > ok, jak nie będzie nikogo bliżej wcześniej, to się przypomnę.

    Raz na jakiś czas jestem w BP, więc przy okazji moge go zobaczyć.
    Jak cuś, to sqeeb w domenie o2.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb