  • 1. Data: 2010-05-30 20:23:42
    Temat: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: "Dabian" <K...@w...pl>

    Od paru tygodni Nokia zaoferowala bezplatna nawigacje do niektorych
    telefonow.
    Mam telefon, ktory ma wbudowany gps.
    Zainstalowalem ovi. Mam takze juz mapy w telefonie.
    Problem w tym, ze Nokia sciaga via wifi tylko wybrane mapy.

    Jak sciagnac cala mape Polski na telefon Nokii?
    W ovi jest podana mozliwosc polaczenia sie z netem tylko via era, plus,
    heayah i orange. Nie ma wifi czy wlan.

  • 2. Data: 2010-05-30 20:25:48
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 30 May 2010 22:23:42 +0200, Dabian napisał(a):

> [...]
    > Problem w tym, ze Nokia sciaga via wifi tylko wybrane mapy.
    >
    > Jak sciagnac cala mape Polski na telefon Nokii?

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
    Pomocne moga być słowa Nokia Map Downloader

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-05-30 21:44:15
    Od: "Miroro" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Dabian" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Problem w tym, ze Nokia sciaga via wifi tylko wybrane mapy.
    >
    > Jak sciagnac cala mape Polski na telefon Nokii?

    ściągasz ze strony nokii Ovi suite albo map downloader. podłączasz telefon
    pod kompa i wgrywasz bezpośrednio z ich stronki. Mozesz sobie wybierać
    dowolne państwa, stany a czasem i regiony. W zależności od potrzeb i miejsca
    w telefonie :)

  • 4. Data: 2010-05-31 07:25:57
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 30-05-10 22:25, Waldek Godel pisze:

    > Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
    > Pomocne moga być słowa Nokia Map Downloader

    Tę papierową? To raczej kiepski pomysł. Akurat instrukcje Nokii w
    materii używania GPS, to są kiepskie. A pomysł żeby tam znaleźć coś
    bardziej zaawansowanego, np. aktualizację map, zupełnie nietrafiony.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 5. Data: 2010-05-31 07:49:45
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Od paru tygodni Nokia zaoferowala bezplatna nawigacje do niektorych
    > telefonow.
    > Mam telefon, ktory ma wbudowany gps.

    Jak nie masz jednego z kilku modeli wymienionych na stronie to po tygodniu
    nawigacja przestanie działać, mapy zostaną, wyszukiwanie zostanie ale
    nigdzie Cię nie poprowadzi.
    Piotr

  • 6. Data: 2010-05-31 08:02:43
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 9:49, news..pl pisze:

    > Jak nie masz jednego z kilku modeli wymienionych na stronie to po
    > tygodniu nawigacja przestanie działać, mapy zostaną, wyszukiwanie
    > zostanie ale nigdzie Cię nie poprowadzi.
    > Piotr

    Bzdury. Jak najbardziej poprowadzi. Kumpel ma prawie 2letnią 6210
    Navigator i cały czas działa jak normalna nawigacja. Mapy też bez
    problemu aktualizuje.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 7. Data: 2010-05-31 09:54:13
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Bzdury. Jak najbardziej poprowadzi. Kumpel ma prawie 2letnią 6210
    > Navigator i cały czas działa jak normalna nawigacja. Mapy też bez problemu
    > aktualizuje.

    Mój Kumpel ma Trabanta i jeździ nim 200km/h :)
    Mówimy o bezpłatnych Ovi Maps, jak sam sprawdzisz to możesz mi powiedzieć że
    mówię bzdury, oczywiście mogę sobie uruchomić to prawie na każdej Nokii ale
    muszę za to płacić, wiem co mówię bo instalowałem Ovi 3.01 na N95 i przez
    tydzień bylem zadowolony a potem odsyła do sklepu internetowego po licencje.
    Piotr

  • 8. Data: 2010-05-31 09:59:19
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Compatible devices: Nokia X6 32GB, Nokia X6 16GB, Nokia N97 mini Gold
    Edition, Nokia N97 mini, Nokia N97, Nokia N86 8MP, Nokia C5, Nokia E72,
    Nokia E71, Nokia E66, Nokia E55, Nokia E52, Nokia 6730 classic, Nokia 6720
    classic, Nokia 6710 Navigator, Nokia 5800 XpressMusic, Nokia 5800 Navigation
    Edition, Nokia 5235 Comes With Music, Nokia 5230.

    Dla jasności lista telefonów z którymi nawigacja jest gratis, dla innych
    trzeba słono zapłacić, lista ze strony producenta więc niejako z pierwszej
    ręki.
    Piotr

  • 9. Data: 2010-05-31 10:33:11
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 11:59, news..pl pisze:
> [...]
    >
    > Dla jasności lista telefonów z którymi nawigacja jest gratis, dla innych
    > trzeba słono zapłacić, lista ze strony producenta więc niejako z

    Dla jasności, cała ta lista nadaje się tylko na papier toaletowy. Brak
    6210 Navigator, 6220 Classic, 5530 Express Music, 5800 Express Music.
    Ale skoro chcesz wmawiać użytkownikowi Nokii z GPS swoje opowieści, to
    powodzenia życzę.
    BTW Nawigacji na HTC też używałem, masz jeszcze jakieś opowieści dziwnej
    treści?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 10. Data: 2010-05-31 10:43:10
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-31 09:02, ALEX wrote:

    > Bzdury. Jak najbardziej poprowadzi. Kumpel ma prawie 2letnią 6210
    > Navigator i cały czas działa jak normalna nawigacja. Mapy też bez
    > problemu aktualizuje.

    Bzdury to ty piszesz.
    Tez mam 6210 Navi, ale bezplatnosc nawigacji w nim wynika z zupelnie
    czego innego.
    Kiedy 6210 navi byla sprzedawana w Polsce w pakiecie dodawali 2 letnia
    licencje na bezplatne uzywanie nawigacji na terenie Polski, Czech i
    chyba Wegier.
    Jak sam dokonalem upgradu do Ovi Maps to licencja zostala rozszerzona o
    cala Europe. I do konca 2 letniego okresu bedzie wazna.
    Pozniej wlasciciel 6210Navi utraci mozliwosc nawigowania, o ile nie
    wykupi dalej lub nokia nie zrobi jej darmowej.

    pozdr
    darnok