  • Data: 2010-05-31 20:05:18
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: ALEX <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-05-10 19:50, jerry pisze:
    > "Po pierwsze primo" jak widzę taką odpowiedź, to wszystko opada.
    > nie daj Bóg takich fahofffcóf w autentycznym serwisie.

    Jak ci się nie podoba to wypierdalaj w podskokach. Jak ja bywałem na tej
    grupie to takie wypierdki jak ty nie odróżniały bt od klocka.

    > Po drugie: jak się chce rasową nawigację to nie używa sie smartfona.

    Bredzisz.

    > Po trzecie to czemu jeszcze nikt nie napisał w javie "kompasu" z gpsem po bt?
    > Jak się bawić to na całego.

    Znowu bredzisz. Nawigacje w javie? Weź się czymś pierdolnij w ten pusty
    łeb, a potem bredź o kompasach, nawigacjach w javie i tym podobnych
    bredniach.
    Ja się poddaję, takiego idioty nigdy nie spotkałem.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"