  • Data: 2010-05-31 20:53:21
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: ALEX <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-05-10 22:07, AL pisze:

    > nie jest palmtopem - chyba nigdy palmtopa nie mialeles w rece
    > do smartfona mozna by go podciagnac

    dopóki ma ekran dotykowy jest palmtopem

    > ile ty masz lat?

    Tyle żeby wiedzieć co to były talony na samochody, układy by kupić
    chleb, Pewexy i Baltony by kupić cokolwiek za twardą walutę, klocki LEGO
    musiałem kupować w peweksie, albo na czarnym rynku, no i bijące serce
    partii czyli ZOMO
    Wiesz co to było ZOMO? Po jednej gumie przyznałbyś się do wszystkiego,
    nawet do tego że jesteś kosmitą a ALF to Twój kumpel

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"