  • Data: 2010-06-01 10:56:23
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: ALEX <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-05-10 23:35, AL pisze:

    > TrekBuddy w niektorych sytuacjach jest duzo wiecej warty niz jakakolwiek
    > nawigacja - zwlaszcza ta z Nokia Maps, ktora uwazam za jedna z
    > najgorszych (na smartfony oczywiscie)

    Zainstalujesz to na 8 Gigowej microSDHC? I bezboleśnie przeniesiesz z
    5800 na N97? Istnieje wersja na Maemo?

    > Konkurencyjny do TrekBuddy to PathAway - rowniez jest niczego sobie.
    >
    > Konkurencja do nich moga byc mapy TOPO Garmina - aczkolwiek obie klasy
    > aplikacji nieco roznia sie istota dzialania i zastosowaniem.

    Używałem i używam Nokia Maps, Automapy i MioMap. Jakoś nie widzę
    różnicy. Oświecisz gdzie widzisz tę przewagę TrekBuddy?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"