  • Data: 2010-05-31 12:32:19
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news..pl" napisał w wiadomości
    > Jak nie masz jednego z kilku modeli wymienionych na stronie to po tygodniu
    > nawigacja przestanie działać, mapy zostaną, wyszukiwanie zostanie ale
    > nigdzie Cię nie poprowadzi.

    Jak to wierzyć nokii?

    No mam 2700 classic z preinstalowanym Ovi Map 2.0
    Ovi Suite sprawdza fona i stwierdza, że żadnej mapy w fonie nie ma.
    Pobiera mapę z serwera i na transferze do fona wszystko się zwiesza.

    Na polskiej stronie nokii 2700 classic nie ma w wykazie,
    na ogólnej jak najbardziej. To w końcu da się zaktualizować czy nie?