  • Data: 2014-09-09 09:26:57
    Temat: Re: Bezpieczne 12V - pytanie do elektryków
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości
    news:lulhue$ter$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie, nie mozesz... sa rowniez urzadzenia FELV.
    Powszechnie dostępne w sklepach z alarmówką ?

    > Trzeba kierowac sie przede wszystkim budowa transformatora.
    > Jjesli nie ma tego symbolu:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    c/cf/Sitrenn.svg/110px-Sitrenn.svg.png
    > to nie spelnia zalozen separacyjnosci, zarowno dla zasilacza wykonanego w
    > klasie ochronnosci I jak i II.

    Nigdy tego symbolu nie widziałem.
    Mam rozumieć, że ładowarki do komórek na których nie ma tego symbolu nie
    zapewniają odpowiedniej separacyjności i pod żadnym pozorem nie wolno
    dotykać końcówki kabelka łączonego do telefonu ?
    P.G.