  • Data: 2010-09-29 16:30:58
    Temat: Re: Bezpieczeństwo samochodów SUV
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-29 13:46, Pawel wrote:

    > Podaj miasto - przeprowadzam się tam:)
    > Poważnie to ja to widzę odwrotnie. Poza miastem jężdzę głónie drogami przelotowymi
    wielopasmowymi. Świetła nie rażą, dziur też w miarę mało. Nie często zajeżdzam do
    mieścin między duzymi miastami. Natomiast po mieście w drodze do pracy, która
    pokonuję 2 razy dziennie jest gorzej. Niby połowa drogami dobrej jakości, dwa pasy w
    każdą stronę, bez dziur większych, ale druga połowa to dziury, po jednym pasie w
    każdą stronę, więc razi światłami itp. Czyli poza miastem jeżdzę po trasie, a w
    mieście również po obrzezach:)

    Que? co niby ma w miescie oslepiac, jak jezdzi sie na dystansach
    przecznic, nie obserwujesz pojazdow z daleka w ciemnosci,
    wiekszosc/calosc ulic jest oswietlona latarniami ani nikt nie jezdzi
    na dlugich swiatlach?

    Tak samo w miescie ulice sa najszybciej odsniezane badz posypywane
    sola. Tak samo w miescie z reguly najszybciej zareaguje sie na dziure
    w jezdni. W miescie jezdzi sie wolniej.

    Nie znajduje NIC na potwierdzenie tego co probujesz sobie zaczarowac :)

    --

    memento lorem ipsum