  • 11. Data: 2010-07-27 09:04:23
    Temat: Re: Bezpieczeństwo motocykla
    Od: marider <m...@g...pl>

    Tomek pisze:
    > Ale mnie interesuje czy wam się takie nieszczęścia przydarzyły.
    > Mieliście kiedyś takie przykre sytuacje?

    Mielismy, w 2002 bodajze przewrocili mi CBR w Warszawie przy Placu
    Bankowym (dokladnie budynek Samsunga przy Marszalkowskiej). Gdy rano to
    zobaczylem sprawdzajac czy moto jeszcze stoi na otwartym parkingu na
    dole, to chyba szybszego zawodnika nie bylo ktoryby zbiegl z 8 pietra w
    takim czasie ;D

    Kosztowalo to wymiane zaciskow hamulcowych (mocowania poszly) oraz pare
    rys na lusterku i bocznej owiewce. U-lock i tarcze co prawda wytrzymaly
    ale nastepne moje motocykle mialy juz lepsze zabezpieczenia i zawsze
    gdzies jest Parking Strzezony w razie czego.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 12. Data: 2010-07-27 09:09:20
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Lip, 01:02, Tomek <t...@w...pl> wrote:

    > Ale mnie interesuje czy wam się takie nieszczęścia przydarzyły.
    > Mieliście kiedyś takie przykre sytuacje?

    Kiedy jezdzilem za mlodu do dziewczyny na swojej CeZecie, zdarzylo mi
    sie zostawic motór na noc z tyłu bloku, w ktorym zyly menele.

    Rankiem panika - motóra brak!!!

    Szczesliwie okazalo sie, że nie zlamali blokady kierownicy (choc
    probowali) a jedynie odprowadzili moto kilkadziesiat metrow dalej na
    drugi koniec bloku na skreconym kole. Na wiecej widac nie starczylo
    determinacji.

    Dzis moto tez trzymam pod blokiem, ale czasy inne, miasto inne...

    A moto zawsze pod plandeka i z dodatkowa blokada na tarczy. Nie rzuca
    sie w oczy, nie brudzi, nie moknie. Przez kilka miesiecy nikt nic nie
    urwal, nie przestawil ani nie przewrocil choc teren wokol bloku nie
    jest ogrodzony. Dzielnica na tyle spokojna, ze nawet nie chce mi sie
    stawiac moto na pobliski parking. Leniwy jestem.

    Gdy wyjezdzam zawsze pakuje do garazu.

    --
    zdrowka
    amos

  • 13. Data: 2010-07-27 09:18:38
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 27 Lip, 11:09, amos <g...@g...com> wrote:

    > Kiedy jezdzilem za mlodu do dziewczyny na swojej CeZecie, zdarzylo mi
    > sie zostawic motór na noc z tyłu bloku, w ktorym zyly menele.

    raz mialem podobnie, w Katowicach siedzialem wieczorem u dziewczyny,
    wychodze, Jawa jest ale kierownica skrzywiona przy probie sforsowania
    blokady, sama blokada dostala wiekszego luzu, wyszarpnieta linka gazu
    z gaznika... to bylo w 1988 albo 1989 jakos (ta, blokady wtedy robili
    porzadne;))
    od tamtego czasu, odpukac, zadnych zdarzen - fakt, ze jak gdzies jade
    to staram sie znalezc w poblizu parking strzezony i mimo to zapinam
    weza

    scibor
    Helga - VFR800

  • 14. Data: 2010-07-27 09:48:59
    Temat: Re: Bezpieczeästwo motocykla
    Od: a...@h...pl

    @pyton

    Stawialem w roznych miejscach, jedyne co to do skuta jeszcze dosiadal
    mi sie jakis kolo jak o 2 w nocy zatrzymalem sie pod Białym Domem żeby
    pójść do bankomatu.

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> writes:

    > Na zjazd na luzie masz (teoretycznie) blokade np. na tarcze hamulcowa.
    > Gosc sobie nie pojedzie na luzie, ale na 99% wypieprzy maszyne.

    Wygnie przy tym tarcze hamulcową, generalnie blokady na tarczę to słab
    y pomysł, ja zapinam u-lockiem przednie koło albo tylną zębatkę o
    wahacz.

    > Oczywiscie mowa o amatorach, profesjonalista jak bedzie chcial motor,
    > to go bedzie mial.

    Niestety. I rozmaite dozorowane parkingi niewiele pomagają.

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 15. Data: 2010-07-27 09:54:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-27, a...@h...pl <a...@h...pl> wrote:

    > Niestety. I rozmaite dozorowane parkingi niewiele pomagają.

    Bo trzeba rozrozniac dozorowany parking od strzezonego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-07-27 12:05:07
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-27 10:51, souti pisze:

    > Moje różne przypadki-wracam, a tu:
    >
    > -zapięty bieg,
    > -otwarty kranik,
    > -wyjęty akumulator (ktoś sforsował zamek w boczku),
    > -ktoś sadza dziecko na kanapie i foty robi,
    > -inaczej wyregulowane lusterko
    > -zatkany szmatą wydech
    >
    > Oczywiście za każdym razem moto przypięte łańcuchem.
    > IMHO debile się zdarzają i na nich nie ma rady.
    > Dlatego ja ograniczam do minimum zostawianie motocykla.

    kumplowi gość zrobił awanturę za źle postawiony motocykl gdyż..dzieciak
    chciał dosiąść, wywalił sprzęta i się poobijał.
    z osobistych to tylko Dniepra zawsze jakiś buc musi macać,ale na
    szczęście przewrócić ciężko:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-07-27 15:58:56
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Użytkownik Monster napisał:

> [...]
    > chciał dosiąść, wywalił sprzęta i się poobijał.
    > z osobistych to tylko Dniepra zawsze jakiś buc musi macać,ale na

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, dzięki wam boje sie jeszcze bardziej
    o swój sprzęt ale teraz jestem z tego dumny.

  • 18. Data: 2010-07-28 02:55:48
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tomek <t...@w...pl> wrote:

    > Ale mnie interesuje czy wam się takie nieszczęścia przydarzyły.
    > Mieliście kiedyś takie przykre sytuacje?

    Nie miałem, ale kiedyś wracając w nocy widziałem na chodniku przewróconą
    Jawkę.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 19. Data: 2010-07-28 06:26:20
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tomek wrote:
    > Ale mnie interesuje czy wam się takie nieszczęścia przydarzyły.
    > Mieliście kiedyś takie przykre sytuacje?

    Nie, nigdy mi się takie coś nie przydarzyło, raz czy dwa jakiś tatuś
    sadzał dzieciora na motorze ale po tym, jak dostał opierdol z okna
    szybko dzieciora zabierał.
    Motor zostawiałem pod blokiem na jakiś czas w ciągu dnia, od godziny
    do całego dnia, jednak na noc zawsze trafiał do garażu.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01