    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bezpieczeństwo motocykla
    Date: Tue, 27 Jul 2010 02:09:20 -0700 (PDT)

    On 27 Lip, 01:02, Tomek <t...@w...pl> wrote:

    > Ale mnie interesuje czy wam się takie nieszczęścia przydarzyły.
    > Mieliście kiedyś takie przykre sytuacje?

    Kiedy jezdzilem za mlodu do dziewczyny na swojej CeZecie, zdarzylo mi
    sie zostawic motór na noc z tyłu bloku, w ktorym zyly menele.

    Rankiem panika - motóra brak!!!

    Szczesliwie okazalo sie, że nie zlamali blokady kierownicy (choc
    probowali) a jedynie odprowadzili moto kilkadziesiat metrow dalej na
    drugi koniec bloku na skreconym kole. Na wiecej widac nie starczylo
    determinacji.

    Dzis moto tez trzymam pod blokiem, ale czasy inne, miasto inne...

    A moto zawsze pod plandeka i z dodatkowa blokada na tarczy. Nie rzuca
    sie w oczy, nie brudzi, nie moknie. Przez kilka miesiecy nikt nic nie
    urwal, nie przestawil ani nie przewrocil choc teren wokol bloku nie
    jest ogrodzony. Dzielnica na tyle spokojna, ze nawet nie chce mi sie
    stawiac moto na pobliski parking. Leniwy jestem.

    Gdy wyjezdzam zawsze pakuje do garazu.

    --
    zdrowka
    amos