  • Data: 2010-01-04 18:45:34
    Temat: Re: Bezlustrowa "lustrzanka"...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na zakończenie
    > jako że jestem zainteresowany kompaktem z wymienną optyką to pozwolę
    > sobię zapytać co takiego ma G1 czy EP-2 że miałbym je wybrać zamiast NX?

    tego jeszcze nikt nie wie , gdyz nikt nie mail jeszcze z czytaajacych
    tego nx w reku.
    a opisy producentow maja to do siebie ze milcza , kiedy to
    producentowi odpowiada , co niekoniecznie musi byc zgodne z interesem
    potencjalnego uzytkownika.

    Moim zdaniem generalnie aparatom marki samsung najbardziej szkodzi
    sama ich marka "samsung "- kojarzaca sie przed laty z tania
    elektronika uzytkowa.
    Gdyby samsung wykupil np marke leica albo contax i sprzedawal pod ta
    marka te sam produkty co pod samsungiem , wowczas bylby to obiekty
    kultowe. Zreszta dotyczy to poniekad pentaxa wykupionego przez
    samsunga o ile pamietam.
    Zeiss robiony jest takze w azjii - znakomita , droga marka , a testy
    wykazuja , ze te piekielnie drogie szkla wcale nie sa lepsze od innych
    o polowe tanszych , czesto nawet gorsze.