  • 1. Data: 2014-04-07 21:00:43
    Temat: Bez telefonu - gdzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    interesuje mnie oferta bez telefonu.
    Dzwonie srednio 500 minut dziennie (350 poza play, 150 w play i na
    stacjonarne)
    Korzystam z internetu - pewnie niewiele ale jednak musi być.

    Dzis w play zaproponowano mi 50zł brutto za:
    - nielimitowane rozmowy, smsy
    - 1gb internetu
    - umowa na 15 miesiecy!!!

    Nie spodziewałem się, że bez telefonu tez trzeba się na tak długo
    zobowiązywać.

    Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

  • 2. Data: 2014-04-07 21:16:06
    Temat: Re: Bez telefonu - gdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Apr 2014 19:00:43 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Dzwonie srednio 500 minut dziennie

    9h dziennie 7 dni w tygodniu?
    to ty jeszcze żyjesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-04-07 21:16:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 7 Apr 2014 19:00:43 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >
    >Nie spodziewałem się, że bez telefonu tez trzeba się na tak długo
    >zobowiązywać.
    >
    >Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

    nju z rachunkiem
    -29zł rozmowy no limit
    -9zł smsy no limit
    -7zł 700MB (można w okresie rozliczeniowym włączyć max 5 pakietów)
    -umowa na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
    Co do minusów oferty to:
    -pakiet internetu się co miesiąc nie odnawia trzeba go ręcznie
    aktywować
    -elektroniczna faktura
    -drogie połączenie do boku w razie problemów
    -brak możliwości załatwienia czegokolwiek w salonie stacjonarnym,
    wszystko przez net albo telefon

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-04-07 22:12:43
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    na karte w play masz za 30 zl bez limitu, dokladniej jesli przekroczysz te
    29 zl licznik sie zatrzymuje i reszta do konca miesiaca gratis, jesli
    miesiac np. nie dzownisz nic nie placisz :)
    czyli totalnie bez zobowiazan ;) i gdzie tu korzysc z abonamentu ?

  • 5. Data: 2014-04-07 22:18:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 7 Apr 2014 22:12:43 +0200, "Zdzichu Pi" <p...@c...com>
    wrote:

> [...]
    >miesiac np. nie dzownisz nic nie placisz :)
    >czyli totalnie bez zobowiazan ;) i gdzie tu korzysc z abonamentu ?

    No w sumie zapomniałem całkiem o mini maxie:)
    29zł rozmowy
    9zł smsy
    net 500MB/9zł albo 1,5GB za 20zł
    cały czas rozmowy i smsy w play za darmo
    Największa zaleta to to że korzystając z promocji jednodniowych które
    są raz w miesiącu przynajmniej w play obniżamy koszty dzwonienia więc
    no limit na rozmowy nie kosztuje 29zł a trochę mniej.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-04-07 22:29:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    I jeszcze od biedy może być formuła play na kartę z pakietem 4w1
    Za 21zł dostajemy na 30 dni:
    -stawkę 9gr/ minutę do innych sieci
    -darmowe smsy do wszystkich sieci
    -darmowe rozmowy w play
    -pakiet 1gb internetu
    Doładowując za 50zł dostaniemy to wszystko co wyżej i sporo minut.
    Zostaje nam 29zł czyli aktywujemy 10za5zł co daje 111 minut, zostaje
    24zł co daje 266 minut czyli łącznie mamy 377 minut.
    Podsumowując za doładowanie 50zł dostajemy:
    -377 minut do wszystkich sieci
    -darmowe rozmowy w play
    -darmowe smsy do wszystkich sieci
    -pakiet 1gb internetu
    I też przy jednodniowych promocjach jeszcze lepiej to wychodzi.
    Bez żadnej umowy i kombinacji, ale jednak mini max wychodzi
    korzystniej jak dla mnie

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-04-07 22:53:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > 9h dziennie 7 dni w tygodniu?
    > to ty jeszcze żyjesz?

    ło matko :)
    Miesiecznie!

  • 9. Data: 2014-04-07 22:53:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

    > No w sumie zapomniałem całkiem o mini maxie:)
    > 29zł rozmowy

    Czyli musze np. doładować 50zł.
    Dzwonie, dzwonie, dochodze do 29 i dalej do końca miesiąca dzwonię gratis?
    To się rozlicza miesiacami kalendarzowymi?

    > 9zł smsy

    to jest jakis pakiet?
    Pobiera się automatycznie co miesiąc?

    > net 500MB/9zł albo 1,5GB za 20zł

    To samo pytanie co powyzej.

> [...]

    > są raz w miesiącu przynajmniej w play obniżamy koszty dzwonienia więc
    > no limit na rozmowy nie kosztuje 29zł a trochę mniej.

    Nie rozumiem.
    Na czym polega ta promocja?

  • 8. Data: 2014-04-07 22:53:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

    > nju z rachunkiem
    > -29zł rozmowy no limit
    > -9zł smsy no limit
    > -7zł 700MB (można w okresie rozliczeniowym włączyć max 5 pakietów)

    To jest pakiet na miesiąc? Czy "do wykorzystania"?

    > -umowa na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
    > Co do minusów oferty to:

    > -pakiet internetu się co miesiąc nie odnawia trzeba go ręcznie
    > aktywować

    A jak zapomne to co? Nie bedzie internetu czy bedzie ale taki z cennika
    czyli drogi?

    > -elektroniczna faktura
    > -drogie połączenie do boku w razie problemów

    oj nieładnie :)

    > -brak możliwości załatwienia czegokolwiek w salonie stacjonarnym,
    > wszystko przez net albo telefon

    To przeżyję. :)

  • 10. Data: 2014-04-07 22:59:58
    Od: masti <g...@t...hell>