  • 21. Data: 2014-04-08 11:58:11
    Temat: Re: Bez telefonu - gdzie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 7...@4...com

    > Taka jest forma kontaktu z nimi:
    > http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,kontakt-
    z-nju-mobile
    > Rozmowa z konsultantem to wydatek 5zł za całą rozmowę.

    Ale czy rozmowa telefoniczna jest w ogóle potrzebna?
    Pytam, bo chcę, aby moja matka na to przeszła z Ery,
    ale nie chcę mieć nadmiarowych trudności.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-04-08 12:18:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 8 Apr 2014 11:58:11 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >Pytam, bo chcę, aby moja matka na to przeszła z Ery,
    >ale nie chcę mieć nadmiarowych trudności.

    Ja przeniosłem 2 numery z rodziny do nju, są już od grudnia 2013 i nie
    ma żadnych problemów jak do tej pory, nie potrzeba było żadnego
    kontaktu z nju.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-04-08 15:11:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-04-07 21:00, Budzik pisze:

    > interesuje mnie oferta bez telefonu.
    > Dzwonie srednio 500 minut dziennie (350 poza play, 150 w play i na
    > stacjonarne)
    > Korzystam z internetu - pewnie niewiele ale jednak musi być.
    >
    > Dzis w play zaproponowano mi 50zł brutto za:
    > - nielimitowane rozmowy, smsy
    > - 1gb internetu
    > - umowa na 15 miesiecy!!!
    >
    > Nie spodziewałem się, że bez telefonu tez trzeba się na tak długo
    > zobowiązywać.
    >
    > Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

    Zobacz RedBulla. Bez lojalki, tylko z internetem słabiej.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 24. Data: 2014-04-08 21:09:12
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.04.2014 10:33, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > Mam wiecej niz 3 telefony w play.
    >
    > Mozesz powiedzieć co to za oferta? Jaka nazwa?
    > Bez internetu i SMS?

    to _Stara_ oferta, firma 25, -50% za sam sim, plus bonusy z "rękawa" od
    doradcy biznesowego. na 99.9% nikt Ci tego samego nie zaoferuje, ale
    możesz walczyć/negocjować o coś podobnego w podobnej cenie. Mnie w
    ramach przedłużenia proponowano pi razy oko to samo ale za 19zł,
    wyśmiałem ich, zostałem z tym co było.
    12.5netto za oficjalnie 200minut plus jakieś tam promocje, typu a nie
    dało by się jeszcze czegoś dołożyć jak weźmiemy jeszcze jedną aktywacje?
    dodatki - razem 300 do innych sieci. Play+stac. za darmo, 2sms=1 minuta,
    1mms=1 minuta. internet - 6netto-100mega i lejek. (wyższe pakiety też
    są, ale nie korzystam, mam MF60 i aero, albo orange) Od zawsze mam tą
    samą kwotę do zapłaty, nikt nie wygadał więcej.

    ToMasz

  • 25. Data: 2014-04-09 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > są, ale nie korzystam, mam MF60 i aero, albo orange) Od zawsze mam tą
    > samą kwotę do zapłaty, nikt nie wygadał więcej.

    Dzięki Tomku. Widze, ze musze sobie jakiegos doradce firmowego zaprosić na
    rozmowe.

  • 26. Data: 2014-04-09 00:50:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" f...@4...com

    > Ja przeniosłem 2 numery z rodziny do nju, są już
    > od grudnia 2013 i nie ma żadnych problemów jak do
    > tej pory, nie potrzeba było żadnego kontaktu z nju.

    Dzięki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-04-09 23:14:58
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 07 kwi 2014 w news:XnsA308D47E5BE2Abudzik61pocztaonetpl@
    127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

    Sprawdz Red Bull Mobile

  • 28. Data: 2014-04-10 08:54:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On 09 Apr 2014 21:14:58 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >Witaj Budzik, 07 kwi 2014 w news:XnsA308D47E5BE2Abudzik61pocztaonetpl@

    >Sprawdz Red Bull Mobile

    Przecież to tyle samo co w nju tyle że pakiet netu w RB kosztuje 6zł
    za 300MB albo 20zł za 2gb
    Różnica między nju a RB jest taka że w RB płacisz z góry za rozmowy i
    smsy i nie ważne czy wydzwonisz tylko 10 minut w danym miesiącu i
    5smsów, zapłacisz 29zł, w nju zapłacisz za tyle ile wykorzystasz
    jednak nie mniej niż 9zł.