  • 11. Data: 2014-04-07 23:13:11
    Temat: Re: Bez telefonu - gdzie
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 7 Apr 2014 20:53:08 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik dizel x...@x...xx ...

    >Czyli musze np. doładować 50zł.
    >Dzwonie, dzwonie, dochodze do 29 i dalej do końca miesiąca dzwonię gratis?
    >To się rozlicza miesiacami kalendarzowymi?

    Do końca miesiąca kalendarzowego, dzwonisz po stawce 29gr/minuta czyli
    po 100minutach masz już no limit i dzwnisz do końca miesiąca bez
    limitu.

    >to jest jakis pakiet?
    >Pobiera się automatycznie co miesiąc?

    Nie to jest tak jak z rozmowami, stawka to 9gr/sms, jeśli wypiszesz
    100 smsów to potem kolejne smsy masz nielimitowane

    >To samo pytanie co powyzej.

    To są pakiety internetu do wyboru, jak aktywujesz w trakcie miesiąca
    któryś to do działa on do końca miesiąca kalendarzowego, jak nie
    wykupisz żadnego pakietu do wysokości 5zł pobierze z konta a potem
    włączy się lejek

    >Nie rozumiem.
    >Na czym polega ta promocja?

    Na przykładzie tej promocji:
    http://www.blogplay.pl/2014/03/promocja-ekstra-bonus
    y-za-doladowanie/
    W play masz konto głowne i konto promocyjne, środki z konta
    promocyjnego można przeznaczyć na rozmowy i smsy/mmsy na terenie
    kraju. Środki z konta promocyjnego wliczają się w mini max do
    osiągnięcia no limit na rozmowy i smsy czyli odpowiednio 29zł i 9zł i
    schodzą w pierwszej kolejności przed środkami z konta głównego
    Więc jak nastanie dzień takiej promocji z linka to ładujemy za 51zł,
    dostajemy na konto główne 51zł i na promocyjne też 51zł, wtedy jak
    zaczniesz dzwonić to środki będą pobierane z konta promocyjnego, jak
    wydzwonisz 100minut to masz no limit na rozmowy czyli na promocyjnym
    zostanie 22, a na koncie głównym dalej będzie 51zł:) to tak w skrócie,
    mam nadzieje że zrozumiałeś mniej więcej o co chodzi.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-04-07 23:23:32
    Od: dizel <x...@x...xx>

    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik dizel x...@x...xx ...

    >To jest pakiet na miesiąc? Czy "do wykorzystania"?

    Jeśli chodzi ci o pakiet internetu to jest on ważny do końca okresu
    rozliczeniowego, a okresów rozliczeniowych w nju jest kilka:)

    >A jak zapomne to co? Nie bedzie internetu czy bedzie ale taki z cennika
    >czyli drogi?

    Będzie normalnie działać tylko ze stawką 19gr/1MB, po przekroczeniu
    1gb włączy się lejek więc nie zapłacisz więcej niż 19zł za sam
    internet, ale lepiej pamiętać o jego włączeniu:)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-04-07 23:28:16
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    On 2014-04-07 21:00, Budzik wrote:
    > interesuje mnie oferta bez telefonu.
    > Dzwonie srednio 500 minut dziennie (350 poza play, 150 w play i na
    > stacjonarne)
    > Korzystam z internetu - pewnie niewiele ale jednak musi być.
    >
    > Dzis w play zaproponowano mi 50zł brutto za:
    > - nielimitowane rozmowy, smsy
    > - 1gb internetu
    > - umowa na 15 miesiecy!!!
    >
    > Nie spodziewałem się, że bez telefonu tez trzeba się na tak długo
    > zobowiązywać.
    >
    > Można gdzies taniej na podobnych warunkach?

    Redbullmobile (tylko netu jest 300MB).

    ps. ta oferta play nie dotyczy rozmów do stacjonarnych ;)

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 14. Data: 2014-04-08 00:25:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 8...@4...com

    > wszystko przez net albo telefon

    Przez net można wszystko załatwić?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-04-08 01:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

> [...]
    > zostanie 22, a na koncie głównym dalej będzie 51zł:) to tak w skrócie,
    > mam nadzieje że zrozumiałeś mniej więcej o co chodzi.

    Czyli wtedy mam 3 miesiace dzwonienia za 50zł?
    To całkiem fajnie.

    Ostatnie pytanie - jak czesto i za ile trzeba doładowywac, żeby konto nie
    straciło wazności?

  • 15. Data: 2014-04-08 01:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dylon d...@u...pl ...

    > Redbullmobile (tylko netu jest 300MB).

    Duzo taniej?
    Jakas konkretna oferta?

    > ps. ta oferta play nie dotyczy rozmów do stacjonarnych ;)

    W tej ofercie o której ja pisałem - dotyczy również stacjonarnych.
    Formuła 4,0 dla firm unlimited.

  • 17. Data: 2014-04-08 08:25:55
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > W tej ofercie o której ja pisałem - dotyczy również stacjonarnych.
    > Formuła 4,0 dla firm unlimited.

    dla firm - inna bajka. ja płace niecałe 15zł za PiS+300minut do obcych.
    Tyle że dyskusja zaczyna się od 3 telefonów w górę.

    ToMasz

  • 18. Data: 2014-04-08 09:27:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 7 Apr 2014 23:00:41 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Czyli wtedy mam 3 miesiace dzwonienia za 50zł?
    >To całkiem fajnie.

    Jest jeszcze jeden haczyk taki że konto promocyjne jest ważne tylko 30
    dni , ale wystarczy doładować za 5zł i dostanie się bonus 15% na
    promocyjne, oczywiśie w przypadku gdy nie wydzwoniłeś tych środków z
    konta promocyjnego w ciągu 30 dni.
    Tak by wychodziło jeśli chodzi o samo dzwonienie, zależy od promocji
    jaka się trafi w walentynki od 51zł dawali 200% na promocyjne, ale to
    rzadkość, raczej maksymalnie co dają za 51zł to 100%

    >Ostatnie pytanie - jak czesto i za ile trzeba doładowywac, żeby konto nie
    >straciło wazności?

    5-9 zł 5 dni
    10-24 zł 10 dni
    25-49 zł 30 dni
    50-99 zł 100 dni
    100+ zł 150 dni
    Najbardziej się opłaca za 50 tyle że zależy kto ile potrzebuje.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-04-08 09:29:56
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 8 Apr 2014 00:25:33 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"dizel" 8...@4...com

    >Przez net można wszystko załatwić?

    Taka jest forma kontaktu z nimi:
    http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,kontakt-
    z-nju-mobile
    Rozmowa z konsultantem to wydatek 5zł za całą rozmowę.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-04-08 10:33:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > dla firm - inna bajka. ja płace niecałe 15zł za PiS+300minut do obcych.
    > Tyle że dyskusja zaczyna się od 3 telefonów w górę.

    Mam wiecej niz 3 telefony w play.

    Mozesz powiedzieć co to za oferta? Jaka nazwa?
    Bez internetu i SMS?