  • Data: 2009-08-03 05:53:58
    Temat: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Od: Jurekk <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sonym draznily mnie marne opinie grupowiczow P.R.F.C. a byl to
    aparacik solidny latwy w obsludze, swietny soft do RAWow.
    softem nie robisz fotek, tylko aparatem

    Nikon D 90
    to takie male gowno, soft beznadziejny,

    zawzze można poszukac innego lepszewgo-ja nigdy nie robiłem na
    oryginalnym sofcie dołączanym do Nikona-tylko korzystam np. z C1 który
    można było kupic kiedys z kartami i jest super

    ale robi zdjecia,
    i na pewno dużo lepiej ostrzy niż Janka canon
    bo filmowac
    nie probowalem, jakies glupie mi sie to wydaje.
    StaM