    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Date: Sun, 2 Aug 2009 23:55:08 +0200

    Janko jak prywatnie Cię lubie to czasem nie mogę czytać... :|
    Coś mi się widzi, że gdybyś zmienił target, zaczoł uprawiać więcej
    reporterki, tej pogradzanej przez Ciebie albo innej podobnej to byś zmienił
    poglądy w chwili kiedy po zrzuceniu materiału najpierw wybierał byś z niego
    te trafione zdjęcia a potem z tego co Ci zostało rzeźbił dobre foty. Gdyby
    moi klienci wiedzieli jak fantastyczne zdjecia idą czasem do kosza bo AF
    sobie nie trafił to by chyba płakali żewnymi łzami.
    Zaraz znajdzie się paru oszołomów, którzy stwierdzą, że nie umie robić zdjęć
    albo aparatu obsługiwać ale co tam ;) Może faktycznie tak jest chociaż
    trzymam już w łapach sprzęt od conajmniej 20 lat o od conajmniej kilku
    zawodowo.

    To takie moje remedium na Twoją złotą myśl.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl