  • 41. Data: 2017-10-01 08:00:36
    Temat: Re: Berlin - kebab :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Dlatego nie umrzesz jako mądry :)

    Ale jakie wygodne podejscie...
    Ktos podał jakas bzdure, manipulacje etc.
    Zenek WIERZY BO TAK.
    Jak ktos wskazuje ze to bzdura i podaje dokłądny opis dlaczego to Zenek
    stwierdza, ze w internecie na kazdy temat sa opinie w obie strony.
    Ale nawet danych na potwierdzenie tych bzdetów szukac mu sie nie chce, o
    jakimkolwiek weryfikowaniu faktów juz nawet nie wspominajac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 42. Data: 2017-10-01 08:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie mam zadnych danych bo kolo chuja mi lata kogo i jak czesto
    > bambusy tam ruchaja.

    Skoro nie masz danych to dlaczego zakładasz ze to "bambusy"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 43. Data: 2017-10-01 13:43:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bede nic szukal bo mi to Budzik kolo chuja lata. Oddzieleni sa morzem. Mieli w
    innym panstwie miekkie serce to teraz musza sie wykazac twarda dupa. Poza tym jestes
    manipulator. Napisalem ze na kazda informacje w necie znajdzie sie trzy przeciwne. I
    Ty jestes taki madry ze zawsze wybierzesz ta wlasciwa. Dla mnie to mozesz wierzyc w
    plaska Ziemie. Chcesz linki do zdjec, filmow, opisow ze Ziemia jest plaska? Tylko
    zebys jak to masz w zwyczaju nie napisal ze ja wierze w plaska Ziemie.

  • 44. Data: 2017-10-01 14:08:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2017 06:00:36 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > Ale nawet danych na potwierdzenie tych bzdetów szukac mu sie nie chce, o
    > jakimkolwiek weryfikowaniu faktów juz nawet nie wspominajac.

    Postępująca głupota społeczeństwa. A potem idzie takie coś na wybory i głosuje
    na PiS :)

  • 45. Data: 2017-10-01 16:14:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2017 04:43:13 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie bede nic szukal bo mi to Budzik kolo chuja lata. Oddzieleni sa morzem. Mieli w
    innym panstwie miekkie serce to teraz musza sie wykazac twarda dupa.

    Gratis zostałeś dokształcony, a nic nie zrozumiałeś. Zadziwiające :)

  • 46. Data: 2017-10-01 16:43:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W czym Ty mnie mozesz doksztalcic. Najpierw doksztalc siebie w czytaniu ze
    zrozumieniem.

  • 47. Data: 2017-10-01 17:13:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-30 o 16:48, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 29 Sep 2017 17:32:30 +0200, w
    > <59ce678e$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>

    nts/nwo/940-77-gwalcicieli-w-szwecji-to-muzulmanie

> [...]
    > portalu, który z kolei jest oparty na wpisie z 2012 roku z innego
    > antyuchodźczego portalu.
    >
    > [...]
    >
    > Po trzecie, posłużył się danymi z raportu Bra analizującego sytuację w Szwecji
    > w latach 1985-1989, wykonał statystyczny szacher macher polegający na tym, że
    > uwzględnił szacowany przyrost populacji imigrantów oraz swoją nową liczbę
    > gwałtów w Szwecji i zmianę definicji gwałtu i wyliczył, że w 2011 aż 77,6 proc.
    > imigrantów lub ich dzieci było sprawcami gwałtów. A na końcu wszystkich tych

    muzulmanie-polityk-pis-powtarza-manipulacje-blogera-
    islamofoba/

    > Jest jeszcze jeden zasadniczy fałsz w twierdzeniu rozpowszechnianym przez posła
    > PiS Jacka Sasina. Otóż jak wynika z korespondencji OKO.press ze szwedzką
    > Narodową Radą ds. Zapobiegania Przestępczości, w Szwecji nie rejestruje się ani
    > religii, ani narodowości sprawców przestępstw.

    To prawda - po prostu Szwedom masowo zaczęła palma odbijać.
    Ps. Sprawcami zamachów w większości przypadków są lokalni Muzułmanie -
    Belg, Francuz, a na WTC doszukali się nawet jednego Niemca. Jakoś tak
    inne kraje sprawdzają narodowość...
    Ps. Cieszę się, że mamy nowy ośrodek badawczy - OKOpress... :-)
    T.

  • 48. Data: 2017-10-02 01:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie bede nic szukal bo mi to Budzik kolo chuja lata. Oddzieleni sa
    > morzem. Mieli w innym panstwie miekkie serce to teraz musza sie
    > wykazac twarda dupa.

    Widzisz, znowu potwierdzasz, ze to prawda o tych gwałtach...
    Czyli nie interesuje cie to, a jednak masz jakies zdanie...

    > Poza tym jestes manipulator. Napisalem ze na
    > kazda informacje w necie znajdzie sie trzy przeciwne. I Ty jestes
    > taki madry ze zawsze wybierzesz ta wlasciwa.

    Takie przekonanie juz samo w sobie byłoby głupotą.
    Dlatego własnie poprosiłem cie o te przeciwna, skoro mamy rozmawiac o
    faktach i sprobowac ocenic co jest prawda.

    > Dla mnie to mozesz
    > wierzyc w plaska Ziemie. Chcesz linki do zdjec, filmow, opisow ze
    > Ziemia jest plaska? Tylko zebys jak to masz w zwyczaju nie napisal
    > ze ja wierze w plaska Ziemie.

    Dawaj, mozemy sie posmiac. Przyznam ze zaciekawiłes, mnie jaka to moze
    argumentacja przemawiac za tym, ze ktos moze nadal wierzyc w płaskosc
    Ziemii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 49. Data: 2017-10-02 09:24:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2017 07:43:43 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W czym Ty mnie mozesz doksztalcic. Najpierw doksztalc siebie w czytaniu ze
    zrozumieniem.

    Kiedyś sądziłem, że przeciętny Polak jest dosyć mądry. Ale wyprowadzasz mnie z
    błędu :)

  • 50. Data: 2017-10-02 10:36:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-02 o 09:24, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 1 Oct 2017 07:43:43 -0700 (PDT), w
    om>, Zenek Kapelinder

    > Kiedyś sądziłem, że przeciętny Polak jest dosyć mądry. Ale wyprowadzasz mnie z
    > błędu :)

    Przeciętny może i jest. Zenek na pierwszy rzut oka odstaje znacznie in
    minus w poziomie inteligencji. Bycie głupim to jeszcze nic złego, czy
    wstydliwego, ale głupek wymądrzający się to już "klęska w przyrodzie",
    parafrazując Czesława Miłosza :)

    --
    Liwiusz