  • 51. Data: 2017-10-02 12:01:15
    Temat: Re: Berlin - kebab :)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic nie potwierdzam. Bardziej interesuje mnie metan na Marsie. Nie ustosunkowalem sie
    do jednego konkretnego przypasku jakim sa gwalty w innym panstwie. To z trzema
    informacjami bylo stwierdzeniem ogolnym. Wskazalem ze trudno sobie wyrobic zdanie
    jesli informacje nie sa z pewnego zrodla. Napisal tytaj czy gdzies indziej ktos jak
    to jest ze statystyka gwaltow. Wyszlo ze ilosc gwaltow wzrosla ale nie rejestruja
    jakiego wyznania czy pochodzenia sa gwalciciele. W kazdym panstwie jest okreslona
    ilosc gwalcicieli, mordercow itd. Jesli do jakiegos panstwa przybywaja imigranci i
    rosnie ilosc przestepstw oznacza to sprawcami sa ci co przybyli. Jak jeszcze dolozyc
    ze imigranci sa z innego kregu kulturowego i religijnego to ilosc przestepstw jakie
    popelnia, albo nie popelnia bo mozliwa jest sytuacja ze imigranci beda pochodzili z
    bardziej cywilizowanych krajow niz aborygeni, bedzie wieksza i wykaza to statystyki.
    Jesli milion Polakow pojedzie do francji i na ich miejsce przyjedzie milion Francuzow
    to w statystykach przestepstw w obydwu krajach nic nie powinno sie zmienic. Ale
    milion arabow w Niemczech musi znalezc odzwierciedlenie w statystykach przestepstw w
    niemczech. Co do plaskiej Ziemi. Wpisz w wyszukiwarke plaska ziemia i masz co robic
    do smierci ogladajac zdjecia, grafiki, filmy i czytajac bardzo powazne artykuly.

  • 52. Data: 2017-10-02 13:29:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Oct 2017 10:36:41 +0200, w <oqstqq$irq$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    > Przeciętny może i jest. Zenek na pierwszy rzut oka odstaje znacznie in
    > minus w poziomie inteligencji. Bycie głupim to jeszcze nic złego, czy
    > wstydliwego, ale głupek wymądrzający się to już "klęska w przyrodzie",
    > parafrazując Czesława Miłosza :)

    Ano widzę :)

  • 53. Data: 2017-10-02 13:42:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozesz mnie urazic, obrazic, zniechecic. Byle kto nie moze.

  • 54. Data: 2017-10-02 18:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > nie powinno sie zmienic. Ale milion arabow w Niemczech musi znalezc
    > odzwierciedlenie w statystykach przestepstw w niemczech. Co do

    Czyli nie ustosunkowałes się ale ustosunkowałes sie...
    A ja nadal proponuje zebys troche poczytał an ten temat, zamiast głupoty
    o uchodzcach w kontekscie zgwałconej Szwecji bedziesz pisał dalej.

    > Wpisz w wyszukiwarke plaska ziemia i masz co robic
    > do smierci ogladajac zdjecia, grafiki, filmy i czytajac bardzo
    > powazne artykuly.

    Wybacz, to był twój argument...
    Ale z ciekawosci - wszystkie sa tak powazne jak np ta?
    http://www.zbawienie.com/plaska-ziemia.htm

    Ale jaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 55. Data: 2017-10-02 19:35:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie sie ustosunkowalem do zgwalconej Szwecji. Napisalem ze na kazda informcje jaka
    jest w necie znajdzie sie trzy jej przeciwne. Ziemia jest plaska a nawet lekko
    wklesla bo tylko na takiej Ziemi Potop da sie zrobic. Polej pilke woda, scieknie.
    Polej talerz zostanie.

  • 56. Data: 2017-10-03 06:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Ziemia jest plaska a nawet lekko wklesla bo tylko na takiej Ziemi
    > Potop da sie zrobic. Polej pilke woda, scieknie. Polej talerz

    To masz jakies zdanie na temat tego, dlaczego w Szwedzkich statystykach
    jest duzo gwaltów czy nie masz?
    Łaczysz to z uchodzcami czy nie łączysz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 57. Data: 2017-10-03 11:05:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Oct 2017 04:00:49 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > To masz jakies zdanie na temat tego, dlaczego w Szwedzkich statystykach
    > jest duzo gwaltów czy nie masz?
    > Łaczysz to z uchodzcami czy nie łączysz?

    Nie pomyliłeś się? To jest pytanie do ludzi samodzielnie myślących :)

  • 58. Data: 2017-10-03 16:28:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego Budzik uwazasz ze adidasy mozna sznurowac tylko niebieskimi sznurowadlami?

  • 60. Data: 2017-10-03 21:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlaczego Budzik uwazasz ze adidasy mozna sznurowac tylko niebieskimi
    > sznurowadlami?

    BO TAK!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 59. Data: 2017-10-03 21:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlaczego Budzik uwazasz ze adidasy mozna sznurowac tylko niebieskimi
    > sznurowadlami?

    Ale widze u ciebie spory opor przed odcieciem sie od postawionej tezy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie