  • 1. Data: 2017-09-27 09:25:48
    Temat: a wy wymieniliście juz olej w tłumniku ?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/1k-PN-iQOFo

  • 2. Data: 2017-09-27 09:48:22
    Temat: Re: a wy wymieniliście juz olej w tłumniku ?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-27 09:25, Bolko wrote:
    > https://youtu.be/1k-PN-iQOFo

    tłumNiku? ))))

  • 3. Data: 2017-09-27 09:51:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Sep 2017 09:48:22 +0200, Uncle Pete

    > tłumNiku? ))))

    Może był w piTzerNi i mu tak zostało. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2017-09-27 17:13:59
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Myjk pisze:
    > Wed, 27 Sep 2017 09:48:22 +0200, Uncle Pete

    > Może był w piTzerNi i mu tak zostało. :P

    Się śmiejecie, a ja wlałem 1l przekładniowego do... katalizatora! Seat
    Ibiza z 92 roku z silnikiem 1.5, katalizator jakoś to przełknął.

    Ciekło mi ze skrzyni, więc znalazłem rurkę zakończoną plastikową
    zaślepką, idącą w stronę skrzyni. Pomyślałem że to wlew oleju i uzupełniłem.

    Za samochodem smród był nie do zniesienia, ale to betka w porównaniu z
    widocznością jaką zapewniałem za sobą. Do teraz zastanawiam się nad 2
    rzeczami. Jakim cudem nie zapchałem katalizatora oraz dlaczego mijająca
    mnie policja nie zareagowała :)

    Miesiąc było czuć, że jeszcze się wypala, później przeszło. A jeszcze
    później zatarłem skrzynie, bo mi się nie chciało dolewać. To były bardzo
    dobre czasy. :)

    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-09-27 17:23:03
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>